Vraag

App loopt vast bij schakelen van vast naar mobiele producten

  • 29 June 2021
  • 2 reacties
  • 9 keer bekeken

Hoi hoi, ik ervaar precies hetzelfde. De app is echte een drama. Ik heb meerdere abonnementen, maar de app loopt helemaal vast op het moment dat ik wil schakelen van ene naar andere gegevens. Het is echt verschrikkelijk. Ik heb dit ook al eerder aangegeven. Zou heel graag terug willen naar oude app. deze was veel sneller en overzichtelijker, en werkte tenminste naar behoren. Deze vernieuwde app is echt waardeloos…. 

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Astrid470 . Welkom op het forum.

Erg vervelend dat je zulke problemen met de nieuwe app ervaart. Helaas zal de oude app niet terugkomen dus wellicht kunnen we dit oplossen.

Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Op welk type telefoon gebruik jij de app? En is het besturingssysteem helemaal up-to-date?

Hoi Erwin. Ik heb alles al geprobeerd.  App verwijderd opnieuw geïnstalleerd.maar niks helpt. Ik gebruik een Samsung Galaxy A71. Updates zijn allemaal uitgevoerd.

Het probleem zit er vooral in het schakelen uitlichten van een nummer. Ik beheer 5 nummers en dit werkt gewoon niet. Duurt langer dan een minuut voordat een nummer wordt uitgelicht op mijn scherm. Het is gewoon drama... de oude app liet alle nummers zien, met aantal belminuten, mb ..en dus super makkelijk om te delen...dit lukt nu gewoon  niet...ja met heel veel geduld.

Â