Beantwoord

Bij inloggen MijnKPN blijft het overzicht laden

  • 12 March 2021
  • 9 reacties
  • 247 keer bekeken

Zodra ik inlog op mijn kpn blijft hij het overzicht en producten laden.

icon

Beste antwoord door Noordzee 12 March 2021, 07:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @kornet ,

Probeer eens om de app te verwijderen van jouw telefoon. En daarna dan weer opnieuw installeren.  

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @kornet, welkom

Is het probleem inmiddels opgelost?

ik heb het zelfde probleem met laden van het overzicht

o,ja, niet op mijn telefoon maar op tablet

Reputatie 7
Badge +30

Beste @rbg1950, excuses voor de vreselijk late reactie! Is het inmiddels opgelost? Zo niet, wil je je producten eens ontkoppelen en opnieuw koppelen? Dat gaat het makkelijkst in de browser. Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @rbg1950 bedoel je dat het hoofdscherm (Overzicht) aan de linkerzijde met bewegende horizontale lijnen suggereert dat er “nog wat moet komen”?

Dat deel van het scherm wordt alleen gevuld als er een KPN Mobiel abonnement gekoppeld is.

Hallo Marcia en RBxx,

Ja daar gaat het over. En heb inmiddels contact gehad met KPN en die vertelde het zelfde, wordt alleen geladen als ook een mobiel.

Ja de bewegende horizontale lijnen suggereert dat er “nog wat moet komen. toch.

Hoofdstuk voor mij nu gesloten.

Groet.

 

Reputatie 7
Badge +21

Duidelijk @rbg1950 , er zijn meer vragen op het forum over dit verschijnsel. In dit topic geeft @Marcia_ aan dat zij het als verbeterpunt bij de ontwikkelaars zal aanmelden. 

Reputatie 7
Badge +30

Klopt helemaal!