Vraag

Bijnamen ipv nummers in overzicht mogelijk?

  • 4 December 2020
  • 10 reacties
  • 147 keer bekeken

Reputatie 1

In het overzicht voor mobiele abonnementen is het bij mij nogal onoverzichtelijk door de hoeveelheid abonnementen die we hebben… Is het mogelijk om een bijnaam voor de abonnementen in te vullen zodat ik niet naar nummers hoef te kijken maar in één oogopslag het abonnement herken ?

Hieronder een voorbeeld van wat ik zou willen. ( met nep nummers en namen )

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 2
Badge

Hallo @Antisound, goeie vraag. ik heb het bij mijzelf getest en het is mogelijk om bijnamen voor je mobiele abonnementen te tonen in de MijnKPN app. Als je jouw mobiele nummers met de gewenste naam in je contacten opslaat op je telefoon dan zal de MijnKPN app deze naam tonen bij het corresponderende 06 nummer.

Reputatie 1

Alle nummers staan in mijn contacten, maar ik zie de namen alleen bij het delen van MB’s, niet in het overzicht van mijn producten. Verder heb ik toegang tot de contacten uit staan omdat de App anders niet opstart ( is een bekende bug waar al een ander topic over loopt )

Reputatie 2
Badge

Misschien toch de moeite waard om de app weer toegang  te geven tot je contacten en te testen of het nu wel weer werkt. ik heb het naar aanleiding van je opmerking op zowel een android toestel  als een iPhone getest en beiden gaven de bijnamen zonder problemen weer.

Reputatie 7
Badge +24

En die nutteloze icoontjes van die telefoons weglaten. Kunnen die tegels een heel stuk kleiner.

Reputatie 1

Misschien toch de moeite waard om de app weer toegang  te geven tot je contacten en te testen of het nu wel weer werkt.

Helaas @Rob, de App werkt nog steeds niet als toegang tot Contacten aan staat. Zie ook:


 

Reputatie 2
Badge

Beste @Antisound, Geef me even de tijd, dan ga ik kijken of ik een status update van dit probleem kan krijgen. wordt vervolgd

 

Reputatie 2
Badge

Goed nieuws @Antisound, met de laatste update naar 5.0.0 van afgelopen donderdag 9 december van de MijnKPN app moet het ook voor jou weer mogelijk zijn om je contacten zichtbaar te krijgen in het overzicht. Ik hoor graag of het gelukt is

Reputatie 1

Hij laat nu bij de meeste de namen zien, behalve bij het Prepaid nummer. Terwijl deze toch ook in mijn adresboek van mijn telefoon staat.

Reputatie 2
Badge

Mooi om te horen dat we weer een stap dichter bij de oplossing zijn en je de meeste namen weer terug hebt in je overzicht. Voor wat betreft  het prepaid nummer ga ik nogmaals navraag doen voor je.

Reputatie 2
Badge

Hoi @Antisound, ben ik weer. Kan het zijn dat je het prepaidnummer niet of twee keer in je contactlijst hebt staan? dit kreeg ik nl als tip door omdat ook je prepaidnummer nu zichtbaar zou moeten zijn. Ik hoor het graag van je!