Beantwoord

Brief ontvangen met het verzoek om mijn e-mailadres aan te passen

  • 13 July 2023
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Hi, 

Tijdens een verhuizing is mijn e-mail adres verkeerd genoteerd, terwijl het juiste e-mail adres wel geregistreerd staat. Naar mijn idee is het opgelost, maar ik krijg toch eens in de zoveel tijd een brief van KPN dat ze een foutmelding hebben gekregen van het foutgeschreven e-mail adres. Hoe kom ik hier vanaf?

 

P.S.: waarom moet elk bedrijf deze dagen zo'n flut klantenservice systeem hebben? Geef gewoon een e-mail adres; om te huilen dit.

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 18 July 2023, 10:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @ehfafs, welkom op ons forum!
Heb je hierover ook al contact gehad met mijn telefonische collega's op 0800-0402?

Dit zijn onze openingstijden:
ma-vr:  08:00 - 18:00
za:        08:00 - 17:00

Als je een winkel in de buurt hebt kun je daar ook langs voor deze dingen

 

Admin: winkel toegevoegd

Hi Thomas, 

Ik ben naar de KPN winkel gegaan waar gelukkig uw collega mij gelijk kon helpen. Thanks

Reputatie 7
Badge +20

Ah top! Bedankt voor je terugkoppeling!