Beantwoord

change iban account says OK but i still see the old one

  • 18 May 2021
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

Hi,

I tried to change my IBAN from the application and from the website and it says OK , but I still see the old IBAN.

Can you please help me with this .

Best Regards,
Lucian

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 19 May 2021, 10:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @lucianstan1900, welcome to our forum! I can check if your file has the right iban now but if it's wrong I'm afraid I can't change it through here. From what you're describing we'll still have the wrong iban on file.
I'd recommend you to give us a call on 0800-0402 (toll free) or chat with us on www.kpn.com/service (click a product, select “ik heb een andere vraag en wil graag contact”, scroll down to the chat button)