Chatgeschiedenis opvragen

  • 23 April 2020
  • 7 reacties
  • 256 keer bekeken

Hi,

 

Ik zie dat dit al oud is, maar ik zou ook graag een chat opvragen. Op de een of andere manier kreeg ik aan het einde de keuze niet te zien!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Mausie, welkom! Ik ga voor je kijken :) Vul je forumprofiel in en reageer hier als je dat gedaan hebt. Geef ook even aan wanneer je gechat hebt.

Done! Ik heb gechat op woensdag 15-04 in de avond. Zal tussen 20:00 en 21:00 zijn geweest. Was een lange chat, heb daarin besteld en een voorstel gekregen met mobiele telefonie. De chatmedewerker was *** (volgens haar mailadres en *** volgens haar handtekening).

Thnx!

 

Admin: naam medewerker verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, Mausie! Ik heb voor je gekeken, maar helaas hebben we niet meer de mogelijkheid om zo ver terug te gaan. Ik kan je de tekst dan ook niet meer nasturen. Wat je zou kunnen doen is opnieuw chatten en dan aangeven met wie je eerder gechat hebt. De collega waar je dan me spreekt kan dan wellicht even overleggen met de eerder collega of zij nog weet wat het aanbod was en of ze dit naar je kan opsturen.

Hi, dat is gek hoor. Het is nog geen twee weken geleden. In mijn ervaring (customer service) zijn chat transcripts dan nog zeker terug te vinden in het systeem. De medewerker wordt ook gecoacht door de teamleider. In alle chatsystemen die ik ken wordt het gewoon opgeslagen. Via wie kan ik de transcript opvragen? Thx!

Reputatie 7
Badge +30

De transcripts zijn er ook nog wel, maar we zijn onlangs van chatsysteem gewijzigd. Waardoor de chats van daarvoor voor de chatmedewerker niet meer toegankelijk zijn in verband met privacy. Ik verwacht dat dit inderdaad voor teamleiders niet geldt, maar ik heb hier niet direct inzichtelijk welke daarvan aanwezig zijn. Dus ik blijf bij mijn eerdere suggestie dat je opnieuw gaat chatten. De chatcollega kan dan of even navragen bij de degene waar je eerder mee gechat hebt of zij het aanbod nog een keer wil sturen. Of navraag doen bij de teamleider die aanwezig is of deze het transcript alsnog kan nasturen.

En hoe moet ik weten welke teamleider ik moet hebben...? Kun je me in contact brengen? Of dat ze mij contacteren, is ook goed.

 

Thnx!

Reputatie 7

Wat Erik bedoelde is dat jij nogmaals gaat chatten met een collega, en die collega kan de navraag dan voor jou doen. Wij kunnen je daar niet mee in contact brengen, dat gaat via de chat afdeling, zij zijn de enigen die je daar meer over kunnen vertellen.