Beantwoord

Correspondentie e-mailadres wijzigen lukt niet

  • 19 August 2021
  • 5 reacties
  • 100 keer bekeken

 

Ook mij lukt het niet om mijn correspondentie email adres te wijzigen. Ik krijg de mededeling dat dat in MijnKPN moet. Maar daar is geen enkele optie voor. Daar kun je alleen iets met de kpn adressen, die ik niet gebruik. Graag hulp hierbij.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door PeterG 20 August 2021, 14:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Ik ken het gevoel. Ik ben overgestapt van ziggo naar KPN. Ik gebruik mijn ziggomail om in te loggen. Ik wil een KPN mailadres aanmaken en dit wijzigen. Maar ik zoek me mottig naar waar ik dit moet doen. Heb me wel al tig keer moeten aanmelden.

I.i.g. welkom op het forum beiden :relaxed::bouquet:

Tja….

Log in op MijnKPN. Klik daarna rechtsboven op Profiel :wink: en daarna op het huidige adres in de kolom. Dan kom je bij de wijziging….

Hartelijk bedankt voor de uitleg. Het klopt, maar ik wil een kpn email adres aan maken. Wat moet ik dan achter het @ teken zetten. kpn.nl of kpn.com en als ik dit doe werkt dit dan ook. Hoe zit het dan met de POP3 server.

Of krijg je bij KPN geen email adressen meer.

Richard.

 

 

Oh, dat gaat anders. Via profiel pas je alleen je kpn id inlogadres, tevens correspondentie- adres, aan. 

Bij je abo heb je a.h.g.i. één adres gekregen.

Verder heb je 6 mailboxen met elk een hoofdadres, zelf aan te maken. Elk van deze kan ook nog 10 aliassen hebben.

Dat maak je allemaal via 

Http://email.kpn.com 

Sorry, werkende link op Phone maken lukt me nog steeds niet. 
(Inmiddels aanklikbaar gemaakt op de laptop)

Super, Peter. Voor mij was dit de oplossing. Ik meende me ook te herinneren dat het makkelijk was. Maar je ziet ook makkelijk iets over het hoofd. Dank voor je hulp.