Beantwoord

Dataverbruik in mijn kpn wordt niet ververst!

  • 22 December 2020
  • 9 reacties
  • 121 keer bekeken

De dataverbruik in mijn kpn wordt niet ververst terwijl ik weet dat ik meer dan 600 mb verbruikt heb. 

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 December 2020, 11:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Phurba. Dank je wel voor jouw bericht. Ik wil graag met je meekijken naar de situatie. Zou je hiervoor een screenshot kunnen sturen van wat je zien in de MijnKPN omgeving? Privacygevoelige informatie (zoals jouw 06-nummer) kun je het beste weglaten. Dan kan ik met je meekijken. :relaxed:

 

Reputatie 7
Badge +8

Hier hetzelfde al de hele maand hetzelfde 

 

Hallo @Phurba en @MennoG78 , begin december heeft KPN een cadeau van 5.000MB gegeven, dat maak je eerst op, daarna is je gewone verbruik weer zichtbaar.

CC: @Ron 

Reputatie 7
Badge +8

@JanD Fijn dat KPN dat doet maar moeten ze dat niet mededelen dan aan de klanten?

Ik heb hier namelijk geen schrijve / SMS over gehad. (dit nummer waar het om ging was van me vrouw)

Ik heb zelf unlimited en deel met haar MB's.

 

Hallo @MennoG78 en @Phurba , iedere klant heeft daar begin december een SMS over gehad op de betreffende mobiel.

Je moet de SMS-functie voor KPN natuurlijk wèl aan hebben staan, als je dat uit hebt gezet binnen MijnKPN stuurt KPN geen SMS'jes.

 

Reputatie 7
Badge +8

@JanD  zowel mijn vrouw als ik hebben geen sms gehad.

sms functie staat standaard aan op een telefoon beetje raar antwoord

@JanD  zowel mijn vrouw als ik hebben geen sms gehad.

sms functie staat standaard aan op een telefoon beetje raar antwoord

Hallo @MennoG78 , ik vind het geen raar antwoord, bij KPN kun je aangeven op welke manier ze je mogen benaderen, per SMS. mail, brief, telefoon etc. Als je bij SMS geen vinkje hebt staan krijg krijg je dus nooit een SMS van KPN.

Reputatie 7
Badge +8

@JanD net KPN klantenservice gesproken is inderdaad niet goed gegaan naar heleboel klanten wist ze mij te vertellen.

voor dit soort acties stuurt KPN altijd een sms zeiden ze hoef je geen manier voor benaderen aan te hebben staan gaf de medewerker aan. 
Dus vandaar dat ik jou antwoord raar vond.

@JanD hallo, het was idd de extra mb's. Als die op zijn gaat het idd van je eigen data af.. 

Dus had ik geen probleem