Beantwoord

Datum monteur afspraak verzetten

  • 27 October 2020
  • 9 reacties
  • 982 keer bekeken

Ik wil de datum van installatie voor mijn moeder verzetten, maar loop vast omdat het systeem mijn email koppelt aan mijn adres. 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 31 January 2021, 11:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Andrea17. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om deze afspraak te verzetten. Heb je het geprobeerd te verplaatsen op de pagina “Monteursafspraak maken, inzien, afzeggen en verzetten”? Als dit niet is gelukt dan kan je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij kunnen je verder helpen en jij kan dan gelijk aangeven wat jou het beste uitkomt. 

Reputatie 7
Badge +21

Is het nog gelukt om de afspraak te verplaatsen?

Reputatie 7
Badge +21

Is het nog gelukt om de afspraak te verplaatsen?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het gelukt is. :blush:

afspraak was 27 januari 2021 verzetten naar andere datum

C de haan ansjovislaan 370  4617AZ Bergen op Zoom

afspraak was 27 januari 2021 verzetten naar andere datum

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @cornelio. Welkom op het KPN Forum. Heb je inmiddels jouw afspraak al verplaatst naar een andere datum? Als je dit nog niet hebt gedaan, dan kan je deze afspraak zelf wijzigen op deze pagina of contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402).

afspraak in dien mogelijk dinsdag 2 februari 2021

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb geprobeerd om een nieuwe afspraak in te plannen. Helaas is dat niet gelukt. Jouw bestelling loopt niet zoals zou moeten. Daarom heeft de backoffice deze bestelling in beheer. Zij nemen zo snel mogelijk contact met jou op om een nieuwe afspraak in te plannen. 

c de Haan ******

Elke afspraak is ok

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy