Beantwoord

de KPN thuis app doet het niet meer sinds nieuwe telefoon!

  • 8 March 2021
  • 5 reacties
  • 108 keer bekeken

Ik heb sinds vorige week een nieuwe telefoon en wilde vanmorgen mijn superwifi punten checken op snelheid met de app , 

maar als ik nu klik op “ dit is mijn thuisnetwerk “ en ik moet het beheerderswachtwoord invoeren en ik geef aan “ wachtwoord vergeten “ dan scan ik de QR code en dan alsnog doet hij helemaal niets! wat kan ik doen om al mijn dingen weer in de app te krijgen!?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 10 March 2021, 11:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom, @Simmerman1310, goed dat je ons gevonden hebt! Sinds je een nieuw toestel hebt, lukt het je dus niet meer om gebruik te maken van de KPN Thuis app. Dat is vreemd, zeg. Wat als je bij het scannen van de QR-code aangeeft dat het scannen van de QR-code niet lukt? Je krijgt dan als het goed is de mogelijkheid om een nieuwe beheerderswachtwoord aan te maken.

Dankjewel @Denise_  voor je antwoord maar als ik doe wat jij aangeeft wat moet werken blijft hij vragen om het “ beheerderswachtwoord” en krijg ik geen kans een nieuwe te maken

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u http://192.168.2.151 bereiken?

Probeer daar eens op in te loggen.

Kunt u http://192.168.2.151 bereiken?

Probeer daar eens op in te loggen.

werkt ook niet krijg elke keer te zien dat het een onjuist wachtwoord is.

Reputatie 7
Badge +17

Wat als je bij het scannen van de QR-code aangeeft dat het scannen van de QR-code niet lukt? Je krijgt dan als het goed is de mogelijkheid om een nieuwe beheerderswachtwoord aan te maken.

Lukt dit niet, dan is het misschien een idee om het modem een reset te geven. Hiermee worden de instellingen teruggezet naar de fabrieksinstellingen, ook het beheerderswachtwoord. Daarna kan je opnieuw inloggen op het modem. Voor instructies wil ik je graag verwijzen naar onze installatiehulp. Je selecteert hier jouw modem en kiest dan voor ‘inloggen in het modem menu’. Je krijgt nu instructies te zien wat je moet doen als je voor het eerst wil inloggen op jouw modem.

*Admin: bericht iets aangepast voor herbruikbaarheid.