Beantwoord

Digitenne koppelen aan MijnKPN lukt niet

  • 13 January 2024
  • 6 reacties
  • 70 keer bekeken

Hallo ,ik heb zelf Digitenne en een mijnkpn . Nu heb ik voor mijn schoonmoeder  ook Digitenne aangevraagd met mijn tel nummer en email en haar naam en haar rekening nummer . Nu wil ik dit koppelen aan mijnkpn maar ik zie hier geen mogelijkheid om dat te doen. Dit houd in dat ik haar gegevens en haar Digitenne niet kan beheren. Hoe los ik dit op. Desnoods met 2 mijnkpn apps maar dat wil niet omdat hij zegt dat ik al een app heb. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 13 January 2024, 17:34

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Henkvan ,

Dat gaat inderdaad niet. Een alternatief was geweest om via jouw abonnement een tweede Digitenne-ontvanger te bestellen. Dat zou vijf euro per maand kosten, maar dat zou dan wel op jouw factuur komen. 

Hoe kan ik dan de Digitenne van mijn schoonmoeder beheren en eventueel aanpassen.

Hoe kan ik dan de Digitenne van mijn schoonmoeder beheren en eventueel aanpassen.

Bellen met kpn via 0800-0402. Er valt echter niet zoveel te beheren, daarom is het in MijnKPN ook vrij nutteloos en niet mogelijk. Enig mogelijke aanpassing, ESPN 2 en 3 aan/uit, kan je via de tel. ks. of digitenne.kpn.com regelen.

Waarom heb je niet bij JOUW abonnement een extra Digitenne ontvanger genomen en bij haar gezet? Dan was het maar € 5 p/mnd geweest. Digitenne werkt landelijk. Mijn extra digitenne via mijn internet/tv abonnement staat 140 km verderop. ;)

Nu heb je waarschijnlijk een los abonnement voor haar à € 18,--. Dat kan niet in MijnKPN. Als dat nog binnen de eerste 14 dagen zit zou je dat nog kunnen annuleren een ontvanger via je eigen KPN iTV abonnement erbij kunnen doen.

Je zou nu wel de factuur van haar abonnement op jouw email kunnen laten komen en de automatische incasso van jouw iban.

Reputatie 7
Badge +28

Hoe kan ik dan de Digitenne van mijn schoonmoeder beheren en eventueel aanpassen.

Precies zoals ik het schreef: 

Hallo @Henkvan ,

Een alternatief was geweest om via jouw abonnement een tweede Digitenne-ontvanger te bestellen. Dat zou vijf euro per maand kosten, maar dat zou dan wel op jouw factuur komen. 

Dus op jouw abonnement een extra ontvanger erbij nemen. 
 

Het abonnement van jouw schoonmoeder kun je dan laten stopzetten. Doe dat binnen veertien dagen want anders zit ze er een jaar aan vast.

Bedankt voor je antwoord . Ga hiermee aan de gang

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan 👍 

Reageer