Beantwoord

E-Mail adressen in de MijnKPN app niet zichtbaar

  • 11 September 2022
  • 4 reacties
  • 97 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Ik zie in de 'Mijn KPN' app nergens mijn e-mail account(s) en de daaraan gekoppelde mailadressen terug of zie ik iets over het hoofd? Op de website https://mijn.kpn.com/ staan ze wel, maar 'verstopt' onder Abonnementsgegevens/informatie & instellingen. Helemaal niet logisch en erg onduidelijk. Is dit de normale route of kan het anders?   

icon

Beste antwoord door Nick83 11 September 2022, 10:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Het makkelijkst vind ik via: http://email.kpn.com

Reputatie 7
Badge +7

Het makkelijkst vind ik via: http://email.kpn.com

Gevonden @Nick83 , dank. Vreemd dat ik deze link niet eerder ben tegengekomen, niet in de app, noch op de site. Een nogmaals: heb ik iets gemist of staat deze link echt nergens vermeld?    

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Berrie_Kaas 

Als je via MijnKPN (website) kiest voor Producten → “Thuis” → Informatie & Instellingen → Emailaccount wijzigen dan wordt je ook doorgezet naar https://email.kpn.com/

Door zelf direct daar naartoe te gaan omzeil je deze lange weg.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Berrie_Kaas 

Als je via MijnKPN (website) kiest voor Producten → “Thuis” → Informatie & Instellingen → Emailaccount wijzigen dan wordt je ook doorgezet naar https://email.kpn.com/

Door zelf direct daar naartoe te gaan omzeil je deze lange weg.

Klopt @RBxx , deze route had ik in mijn startbericht ook al aangeven maar deze is zeer onduidelijk en onlogisch. Heb nu een shortcut gemaakt, dan kom je er idd in één keer. Via de app gaat het nog steeds niet volgens mij.