Beantwoord

E-mail veranderen waarop ik mijn factuur krijg

  • 8 June 2021
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

beste lezer

 

ik heb al maanden geleden mijn KPN ID email veranderd naar mijn nieuwe email adress.

Ik blijf echter op mijn oude account mailtje van de factuur ontvangen. 

De mijn KNP ID staat echt goed dat weet ik zeker. 

Wat te doen ?

 

groeten

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 14 July 2021, 20:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @suzan brekelmans, welkom! Ik zie een gmail adres in jouw profiel. Dat is het juiste e-mailadres? Zou jij je forumprofiel aan willen vullen met je adres en klantnummer? Dan kijk ik of er aan onze kant nog iets gewijzigd kan worden. 

beste marcia

 

mijn nieuwe adress moet idd zijn ***

mijn klantnr is ***

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +30

Dankjewel! Ik heb het e-mailadres aangepast in de systemen, maar tot nu toe neemt ‘ie het nog niet over op alle onderdelen. Ik weet dus niet helemaal zeker of het gelukt is, om eerlijk te zijn. Zou je me volgende maand nog even willen laten weten of het goed gaat? Anders moet ik het op een andere manier op laten lossen.. Ik kan je dan wel een kopie van de factuur naar het juiste e-mailadres sturen, mocht je dan niet meer bij je oude e-mail kunnen. 

thanks marcia

 

ik houd oude email nog wel langer dan maand aan. dus dat komt

ik houd je op de hoogte

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Dankjewel! Ik heb het e-mailadres aangepast in de systemen, maar tot nu toe neemt ‘ie het nog niet over op alle onderdelen. Ik weet dus niet helemaal zeker of het gelukt is, om eerlijk te zijn. Zou je me volgende maand nog even willen laten weten of het goed gaat? Anders moet ik het op een andere manier op laten lossen.. Ik kan je dan wel een kopie van de factuur naar het juiste e-mailadres sturen, mocht je dan niet meer bij je oude e-mail kunnen. 

Gelukt! :-)