Beantwoord

E-mailadres wijzigen

  • 24 May 2021
  • 7 reacties
  • 52 keer bekeken

Reputatie 1

Mijn rekeningen van KPN (niet die van mijn mobiel) gaan naar het email adres van mijn dochter.

Ik zou het graag willen wijzigen naar mijn eigen email adres. ik zou graag willen weten hoe dat kan. Wie helpt? Ik wil graag mijn eigen rekeningen inzien.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 25 May 2021, 20:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@liefste Je kunt het e-mailadres zelf wijzigen in je profiel in Mijn KPN.
Piet.

Reputatie 1

Dat gaat niet. In mijn profiel staat het goed, maar op mijn rekeningen staat die van mijn dochter en die kan ik niet wijzigen. Liefste.

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag en welkom op het forum @liefste. Als je jouw profiel invult, ga ik ervoor zorgen dat jouw factuur naar het juiste e-mailadres gaat. Geef je mij even een seintje als je jouw profiel in hebt gevuld?

Reputatie 1

Wanneer ik mijn profiel opent, komt alleen mijn mobiel rek. te voorschijn. Druk ik op thuis dan komen mijn rekeningen te voorschijn met het verkeerde email adres. Adres van mijn dochter. Liefste.

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb alle gegevens nu goed in onze administratie gezet @liefste, vanaf de volgende factuur zal de factuur naar het juiste e-mailadres moeten gaan. 

Reputatie 1

Hartelijk bedankt. Ik wacht het af.

Liefste.

Reputatie 1

Hallo Jeroen.

Ik heb de rekening keurig netjes op het goede emailadres gekregen. Nogmaals hartelijk dank.

 

Liefste.