Beantwoord

E-mailadres wijzigen in MijnKPN gaat maar gedeeltelijk, oude e-mailadres blijft staan

  • 7 August 2022
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hallo moderatoren,

Ik heb gemerkt dat een e-mailadres slechts gedeeltelijk kan worden gewijzigd in MijnKPN.

Als je het e-mailadres wijzigt in Profiel (bij Inloggegevens) wordt het e-mailadres wel aangepast bij de inloggegevens en in de Privacyinstellingen bij het KPN ID, maar niet in het blok met adres en klantnummer. Daar blijft het oude e-mailadres staan. Dat heeft tot gevolg dat communicatie vanuit KPN (factuur, nieuwsbrieven e.d.) naar dat oude e-mailadres worden gestuurd.

Het nieuwe e-mailadres werkt dan alleen bij het inloggen met KPN ID en voor dit forum.

Wellicht dat jullie dit kunnen verhelpen, zodat een wijziging van het e-mailadres ook meteen goed gebeurd?

Piet.

icon

Beste antwoord door Piet van der Vooren 12 August 2022, 17:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik zag in MijnKPN dat alles nu goed vermeld staat. Dus dat kan niet meer misgaan! 😉
Mocht er toch nog een probleem zijn, dan meld ik me hier weer.

Piet.

Reputatie 7
Badge +12

Ik zag in MijnKPN dat alles nu goed vermeld staat. Dus dat kan niet meer misgaan! 😉
Mocht er toch nog een probleem zijn, dan meld ik me hier weer.

Piet.

Fijn om te lezen @P.J.M. van der Vooren en dank voor het melden :)
En zeker, mocht er toch nog een probleem zijn dan horen we dat natuurlijk graag!