Beantwoord

E-sim mail niet ontvangen

  • 15 August 2022
  • 5 reacties
  • 116 keer bekeken

Ik heb eerder geen mail ontvangen omtrent mijn e-sim. Nu is mijn abonnement omgezet, maar heb ik dus nog geen nieuwe sim-kaart aangezien ik de mail niet kan terugvinden. Ik kan dus nu ook niet met jullie bellen en ook geen kpn id aanmaken, omdat ik dan mijn telefoonnummer moet verifiëren. Maar ik heb geen service meer. 

Hoe kan ik alsnog mijn nieuwe e-sim op mijn telefoon krijgen? 
 

icon

Beste antwoord door Noordzee 15 August 2022, 16:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @FemmeJis ,

Je kunt (met een andere telefoon) bellen met 0800-0402. 

Maar het snelste is om even langs een KPN-winkel te lopen. Dan wordt de e-sim in de winkel geregeld.   

Hallo @FemmeJis ,

Je kunt (met een andere telefoon) bellen met 0800-0402. 

Maar het snelste is om even langs een KPN-winkel te lopen. Dan krijg je de e-sim meteen mee.   

Hallo @Noordzee een e-sim meenemen??? Een e-sim is toch een hardewarematige sim ingebpouwd in je telefoon die geactiveerd moet worden, of begrijp ik nu iets niet goed?

 

Reputatie 7
Badge +28

OK @JanD 

KPN schrijft zelf : 

Wat is een e-sim?

De 'e' in e-sim staat voor embedded. Dit betekent dat er een kleine chip is ingebouwd in de smartphone die hetzelfde doet als de huidige plastic simkaart. Dit heeft een aantal voordelen.

Maar wat ik de klant activeer is om langs een KPN-winkel te lopen aangezien dat voor haar kennelijk het makkelijkste is. (Ze schrijft dat ze niet kan bellen.) 

Daar wordt haar telefoon dan daar voor e-sim geschikt gemaakt. Een e-sim meenemen is inderdaad wat ongelukkig uitgedrukt, maar het gaat om het idee van langs een KPN-winkel lopen. Ik pas de tekst wel iets aan.  

Reputatie 7
Badge +17

Hi @FemmeJis! Is het met het goede advies van @Noordzee gelukt om alles werkend te krijgen?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @FemmeJis ,

Je kunt (met een andere telefoon) bellen met 0800-0402. 

Maar het snelste is om even langs een KPN-winkel te lopen. Dan wordt de e-sim in de winkel geregeld.   

@FemmeJis 

Is het inmiddels voor elkaar?Â