Beantwoord

Email gehackt, KPN ID aangevraagd

  • 24 August 2022
  • 3 reacties
  • 135 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Een e-mail adres van ons is gehackt, inmiddels is het pass woord weer verandert maar heeft de hacker wel een KPN ID aangemaakt op het gehackte adres. Hoe krijgen we deze verwijderd? Immers vanwege de twee stapsverficiatie kunnen wij de kpn id niet in

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 24 August 2022, 21:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @MNF! Dat is een vervelende situatie. Ik wil je aanraden zo snel mogelijk het abonnement te koppelen op een ander e-mailadres. 

Je kan hiervoor gewoon naar mijn.kpn.com. Daar staat een vak om met een nieuw e-mailadres een KPN ID aan te maken. 

Laat je hier weten of dat gelukt is? Ook wil ik je aanraden naar 0800-0402 te bellen om te bevestigen dat er geen bestelling gedaan is. Ook kunnen die alle online aankopen voor mobiel voor je stopzetten. 

Dank, het goede nieuws is dat er aan dit e-mail adres geen abonnementen zijn gekoppeld. Moet ik dan nog iets doen?

Reputatie 7
Badge +17

Als je het nieuwe KPN ID hebt aangemaakt, log dan daarmee in lop mijn.kpn.com. En kies voor “Koppel product”. Want je producten zijn waarschijnlijk nog gekoppeld aan het KPN ID waar je geen toegang tot hebt. 

Ieder product kan maar aan 1 KPN ID gekoppeld zijn. Daarmee heeft die persoon dus niet langer toegang tot het wijzigen van je producten.

Wel kan die persoon dingen hebben opgeslagen. Of in de tussentijd dingen hebben gewijzigd. Kijk dus daarom goed of er wijzigingen zijn gedaan. En bel naar 0800-0402 als je twijfelt of vragen hebt.