Beantwoord

EU bundel niet inzichtelijk voor Unlimited in MijnKPN

  • 25 November 2021
  • 9 reacties
  • 90 keer bekeken

Nadat de KPN app is vernieuwd heb ik deze optie nog niet terug kunnen vinden. Het zou heel prettig zijn als je kunt zien hoeveel je nog van je dagbundel over hebt. Dit was bij mijn oude provider (Tele 2) wel het geval. Het Nederland bundel is prettig alleen het EU bundel is beperkt ondanks met een onbeperkt bundel dus dat is wel echt een gemis in de app. 
 

Was zo’n aanpassing/toevoeging al gepland?

 

 

icon

Beste antwoord door RBxx 2 December 2021, 23:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

De vraag is helder en alleen KPN kan daar antwoord op geven. Je krijgt bij KPN wel een smsje bij 80 procent dacht ik. Met 8GB per dag en regelmatig Netflix kijken gaat het nooit mis hier.

Je krijgt meestal wel een SMS het gaat toch soms mis. Als je geen SMS krijgt lijkt het wel alsof je internet niet werkt. Dit probleem kan echter ook liggen aan de IPhone met de 5G problemen. 

Deze optie zou op zijn minst fijn zijn voor het buitenland bundel. 
 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mustafa013, ik heb hier eerder contact over gehad met de ontwikkelaars van MijnKPN en destijds was het niet mogelijk om dit te implementeren in verband met een technische beperking. Door de uitrol van de nieuwe MijnKPN omgeving, zouden wijzigingen makkelijke doorgevoerd moeten kunnen worden, ik ben dus benieuwd of dit een wijziging is waar ze mee aan de slag kunnen gaan nu. Ik ga even navraag doen, zodra ik een reactie heb meld ik me hier weer!

Reputatie 7
Badge +21

In de Google Play Store staat nu een nieuwe versie (6.3.0) van de MijnKPN app klaar.
Eén van de wijzigingen is "Bekijk je daglimiet als je een unlimited databundel hebt.“

 

Reputatie 7
Badge +20

Klopt helemaal @RBxx, met de nieuwste update is het mogelijk om je dagverbruik in te zien! Ik vraag even na of dit ook gaat gelden voor de EU bundel, kom er hier even op terug als ik dat al dan niet kan bevestigen!

Reputatie 7
Badge +20

Klopt helemaal @RBxx, met de nieuwste update is het mogelijk om je dagverbruik in te zien! Ik vraag even na of dit ook gaat gelden voor de EU bundel, kom er hier even op terug als ik dat al dan niet kan bevestigen!

Jawel, ook de het verbruik van de EU bundel is nu inzichtelijk! 🥳

Reputatie 7
Badge +21

Goed nieuws @Maja_ .

Tijd voor een update van het centrale topic? Er is veel vraag naar deze optie(s).

 

@Maja_  vandaag de app bijgewerkt op de iPhone. De dagelijks NL en de EU bundel is nu te zien. Dank voor de voor de input vanuit het KPN Team. 

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan @Mustafa013, ik ben blij dat we dit voor elkaar hebben weten te krijgen!