Beantwoord

Extra kosten in MijnKPN zichtbaar?

  • 11 March 2020
  • 2 reacties
  • 162 keer bekeken

Waar vindt ik een overzicht als ik iets doe buiten mijn bundel dat zag ik wel in mijn telfor

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid topic

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 13 March 2020, 10:44

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Aatrid, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

In MijnKPN bij het kopje overzicht zie je al jouw gekoppelde producten. Hierbij ook de hoogte van je huidige bundel en eventuele kosten die er buiten worden gefactureerd. Heb je die niet? Dan is dit ook niet zichtbaar :wink: Dus dan heb je tot op heden nog geen kosten buiten je bundel gemaakt! 

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +21

@Aatrid, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?

Reageer