Beantwoord

Extra opties wijzigen in MijnKPN lukt niet - scherm blijft leeg

  • 10 September 2020
  • 18 reacties
  • 434 keer bekeken

Ik wil in MijnKPN een wijziging in de extra opties doorvoeren, maar het scherm blijft leeg (MijnKPN→ Producten→ Thuis→ Extra opties toevoegen (geldt ook voor abonnement wijzigen)). De overige zaken werken wel.

Ik heb vanmiddag al geprobeerd om “Thuis” als product te ontkoppelen en opnieuw te koppelen, maar dit heeft het probleem niet verholpen. Dit speelt nu al sinds afgelopen dinsdag. 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 4 October 2020, 15:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Ik heb het zelfde probleem. Zowel via de App op de mobiel als via de laptop. Krijg een leeg scherm en kan geen opties toevoegen.

Gr.

Gert

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Jeroen2704 en @Gertdb! Gek dat de MijnKPN zo leeg blijft. 😕 Is dit bij jou ook via zowel de webbrowser als de app Jeroen? Heb je alleen vaste diensten, of ook mobiele abonnementen gekoppeld aan dit account? Mocht het om meerdere abonnementen gaan, zou je ze dan allemaal eens willen ontkoppelen en opnieuw koppelen? Ik ben benieuwd of het dan lukt.

@Gertdb Voor jou hetzelfde huiswerk, zou je alle producten willen ontkoppelen in je MijnKPN en ze daarna opnieuw willen koppelen? Ik ben benieuwd naar de bevindingen! 

Hi Sanne, nog steeds leeg scherm. Bij mobiel werkt het wel (dit werkte al). Bij vaste diensten werkt het niet na ontkoppelen.

Reputatie 7
Badge +17

De vaste diensten zijn al wel actief? Of is het abonnement nog niet ingegaan? Zou je je forumprofiel ook aan willen vullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Dan controleer ik of het koppelen wel goed is gegaan. 

Ingevuld

Hoi,  ook hier het zelfde probleem, bij wijzigen of toevoegen extra opties komt een leeg scherm. Ik heb het product al eens ontkoppeld maar dit heeft geen effect.   Het maakt ook niet uit welke browser wordt gebruikt, het probleem treedt op bij zowel Chrome, Internet Explorer en Edge. 

@Sanne_M ik heb het zowel op de app als verschillende webbrowsers. Ik heb ook mobiel en vast allebei ontkoppeld en opnieuw gekoppeld, maar probleem blijft.

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor het testen @Jeroen2704 @Gertdb en @sjonnie flodder bedankt voor het melden! Ik heb onze specialist aan de mouw getrokken met de vraag of dit hem bekend voor komt en of hij hier een oplossing voor weet. Ik houd jullie hier op de hoogte en ik hoop binnen 2 werkdagen antwoord te hebben!

Dank voor je bericht @Sanne_M . We zijn nu een week verder en nog steeds werkt het niet. Ik hoop wel dat er iets aan gedaan kan worden, want wil graag een wijziging doorvoeren. 

Reputatie 7
Badge +17

Excuses @Jeroen2704, ik had eerder een terugkoppeling moeten geven. Ik heb nog niks van de specialist vernomen dus ik heb hem vandaag weer aan zijn mouw getrokken. Wat voor wijziging wil je doorvoeren? Als je hier aangeeft wat er veranderd moet en daarbij ook de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN in je forumprofiel noteert ter verificatie kijk ik of het me lukt om de wijziging voor je te regelen. 

@Sanne_M dank voor je reactie. Ik heb het ingevuld in m’n profiel. Ik wil graag m’n snelheid verlagen van 500/500 nu, naar 200/200. Ik heb al een ander topic lopen waarbij ik aangaf dat ik nooit de 500 download heb gehaald (wel upload). Download was voor die wijziging 200 en is altijd 200 gebleven, dus kan ik beter weer terug naar de oude situatie. Ik betaal nu voor iets dat klaarblijkelijk niet werkt (in het verleden overigens wel moeiteloos 500 download gehaald).

Reputatie 7
Badge +17

Helder! Ik heb de aanpassing naar 200 Mbit/s aangevraagd. Die gaat vandaag in en je ontvangt een bevestiging per mail. 🙂 Ik hoop snel wat van de specialist te horen en ik houd je op de hoogte! 

@Sanne_M Dank! De aanpassing is verwerkt en als klap op de vuurpijl werkt MijnKPN ook weer naar behoren (scherm blijft niet meer leeg).

Reputatie 7
Badge +17

Haha, mooie bijkomstigheid! 😄 Dan kun je in elk geval zelf weer zaken aanpassen. Ik heb gisteren reactie van de specialist ontvangen dat hij dit uit heeft gezet en op reactie wacht, dus voor de volledigheid en voor de meelezers laat ik hier de bevindingen nog weten zodra ik reactie heb. 

Reputatie 7
Badge +17

@Gertdb en @sjonnie flodder ik heb inmiddels terugkoppeling! De bevindingen zijn dat:

1) Het lang duurt (tot wel 10 seconden), maar dat
2) het wel werkt.

Het duurt dus behoorlijk lang soms voor er wat in beeld komt, maar het moet wel werken. Wellicht was er eerder een issue, maar het technische team heeft alles nu uitgebreid getest en bij hen gaat alles nu goed. Bij jullie ook? 

Het werkt nu weer. Zie nu een kroontje als de data geladen wordt. Dit was voorheen niet het geval. Alleen een blank scherm. Ik had mijn wijziging inmiddels via de decoder aangebracht.

Het werkt hier nu ook weer.

Reputatie 7
Badge +17

Super! Dat zijn de goede berichten. Bedankt voor de terugkoppeling beiden! 😄