Beantwoord

Forum naam wijzigen

  • 17 April 2023
  • 19 reacties
  • 136 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

Omdat mijn emailadres is gewijzigd moest ik ook een nieuwe forumnaam aannemen. Daarom maar een 1 geplaatst achter mijn forumnaam. Maar hoe krijg ik mijn oude forumnaam zonder 1 weer terug. Waar kan ik dat aanpassen?

groeten

icon

Beste antwoord door Anonymous 21 April 2023, 16:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Vlearmoes ,

Jouw forumnaam is nog steeds ongewijzigd. Die naam hoef je niet te wijzigen. 

Omdat mijn emailadres is gewijzigd moest ik ook een nieuwe forumnaam aannemen

Hallo @Vlearmoes waar staat dat? Is nergens voor nodig.

Als je in je profiel bij privégegevens aangeeft wat je mailadres voor het forum moet worden, kan een moderator dit voor je aanpassen.

 

Reputatie 7
Badge +19

We kunnen zonder problemen jouw e-mailadres aanpassen @Vlearmoes Dan blijft dit account verder gewoon actief. 

Reputatie 2

We kunnen zonder problemen jouw e-mailadres aanpassen @Vlearmoes Dan blijft dit account verder gewoon actief. 

Hallo,

Wat wordt er bedoeld met e-mailadres aanpassen?

Ik wil natuurlijk wel mijn KPNmail.nl adres houden. Maar ik krijg op mijn oude emailadres Kickmail.nl altijd nog seintjes als er gereageerd is op forumvragen. Die wil ik graag ontvangen op mijn KPNmailadres.

Verder wil ik gebruik maken van de forumnaam Vlearmoes.

groeten

Hallo @Vlearmoes ,

Jouw forumnaam is nog steeds ongewijzigd. Die naam hoef je niet te wijzigen. 

 

Reputatie 2

Hallo @Vlearmoes ,

Jouw forumnaam is nog steeds ongewijzigd. Die naam hoef je niet te wijzigen. 

Toch moest ik dat, omdat ik een nieuw emailadres heb. Ik kreeg de melding dat mijn forumnaam al in gebruik was.

Reputatie 2

Omdat mijn emailadres is gewijzigd moest ik ook een nieuwe forumnaam aannemen

Hallo @Vlearmoes waar staat dat? Is nergens voor nodig.

Als je in je profiel bij privégegevens aangeeft wat je mailadres voor het forum moet worden, kan een moderator dit voor je aanpassen.

 

Toch moest ik dat, omdat ik een nieuw emailadres heb. Ik kreeg de melding dat mijn forumnaam al in gebruik was.

Reputatie 2

We kunnen zonder problemen jouw e-mailadres aanpassen @Vlearmoes Dan blijft dit account verder gewoon actief. 

Hallo,

Wat wordt er bedoeld met e-mailadres aanpassen?

Ik wil natuurlijk wel mijn KPNmail.nl adres houden. Maar ik krijg op mijn oude emailadres Kickmail.nl altijd nog seintjes als er gereageerd is op forumvragen. Die wil ik graag ontvangen op mijn KPNmailadres.

Verder wil ik gebruik maken van de forumnaam Vlearmoes.

groeten

Hallo @Vlearmoes ,

Jouw forumnaam is nog steeds ongewijzigd. Die naam hoef je niet te wijzigen. 

 

Ik zie toch echt staan; Vlearmoes1 schreef.

En ook als je kijkt bij de vraag ‘Postvak in - archief in Outlook. Waar staat dat?’, dan zie ik daar toch echt twee forumnamen staan: Vlearmoes en Vlearmoes1. 

Ik snap het niet.

 

Reputatie 7
Badge +28

Nu wel @Vlearmoes  @Vlearmoes1 ,

 

Maar gisteren nog niet.

Kennelijk log jij op twee verschillende manieren in.  

Reputatie 2

Nu wel @Vlearmoes  @Vlearmoes1 ,

 

Maar gisteren nog niet.

Kennelijk log jij op twee verschillende manieren in.  

Nee, maar onlangs ben ik van emailadres veranderd en toen moest ik ook mijn forumnaam wijzigen omdat ik de melding kreeg dat de forumnaam al in gebruik is.

Wie zou het kunnen aanpassen? 

Reputatie 7
Badge +28

Het zijn twee verschillende accounts.

Vlearmoes heeft twintig reacties geplaatst.

Vlearmoes1 heeft zes reacties geplaatst.

Het is maar net hoe jij inlogt. 

   

 

Het zijn twee verschillende accounts.

Vlearmoes heeft twintig reacties geplaatst.

Vlearmoes1 heeft zes reacties geplaatst.

Het is maar net hoe jij inlogt. 

   

 

Noordzee bedankt voor jouw reacties.

En dat komt helaas allemaal omdat ik een nieuw emailadres heb. Vlearmoes is gekoppeld aan het oude emailadres en Vlearmoes1 aan het nieuwe emailadres. Wat ik al vaker schreef; toen ik met mijn nieuwe emailadres inlogde werd er gemeld dat Vlearmoes al bestond en daarom heb ik er maar een 1 bij achter geplakt.

Ik wil echter Vlearmoes (en geen Vlearmoes1) aan mijn nieuwe KPNmailadres gekoppeld hebben.

Wie zou mij daarbij kunnen helpen? Ik heb al contact gehad met klantenservice, maar met deze vraag kunnen ze mij helaas niet helpen.

Jammer dat de KPN geen emailadres heeft waar je het ‘probleem’ aan voor kunt leggen.

Reputatie 7
Badge +28

Jouw oude account kan gestopt worden. En dan daarna kan de naam van je nieuwe account gewijzigd worden. Ben je alleen wel die twintig oude reacties kwijt, maar dat zal geen probleem zijn.

Een moderator gaat dat binnenkort voor je regelen. 

Jouw oude account kan gestopt worden. En dan daarna kan de naam van je nieuwe account gewijzigd worden. Ben je alleen wel die twintig oude reacties kwijt, maar dat zal geen probleem zijn.

Een moderator gaat dat binnenkort voor je regelen. 

Bedankt Noordzee.

Dat ik dan die 20 oude reacties kwijt ben is niet erg. Ik wil alleen graag mijn forumnaam ‘Vlearmoes’ terug bij mijn KPNmail.nl-adres 😀 Fijn dat het geregeld wordt 👍🏼

groeten

Reputatie 2

Jouw oude account kan gestopt worden. En dan daarna kan de naam van je nieuwe account gewijzigd worden. Ben je alleen wel die twintig oude reacties kwijt, maar dat zal geen probleem zijn.

Een moderator gaat dat binnenkort voor je regelen. 

Bedankt Noordzee.

Dat ik dan die 20 oude reacties kwijt ben is niet erg. Ik wil alleen graag mijn forumnaam ‘Vlearmoes’ terug bij mijn KPNmail.nl-adres 😀 Fijn dat het geregeld wordt 👍🏼

groeten

 

 

Er wordt nog steeds iets gestuurd naar mijn ‘oude’ e-mailadres (...@kickmail.nl). Maar als ik de link aanklik in dit bericht staat er helaas geen privébericht. Raar?

Ook staat er in het bijgevoegde bericht beste Vlearmoes, maar als ik een vraag stel op het forum staat er weer Vlearmoes1  ☹️

Ik snap er niets van. Ik wil berichten gestuurd hebben naar mijn kpnmail-adres en als forumnaam Vlearmoes hebben. 

 

Reputatie 7
Badge +28

Even geduld nog, je komt vanzelf aan de beurt. 

Een moderator heeft in je andere topic al gereageerd geef daar even antwoord op zijn vragen @Vlearmoes 

Reputatie 2

Een moderator heeft in je andere topic al gereageerd geef daar even antwoord op zijn vragen @Vlearmoes 

Hallo JanD, 

Ik heb contact gehad met moderator Bart-Z en het lijkt nu opgelost te zijn. Gelukkig. 😀

Jij ook bedankt voor jouw reacties.

groeten

Reputatie 2

Een moderator heeft in je andere topic al gereageerd geef daar even antwoord op zijn vragen @Vlearmoes 

Ik heb contact gehad met moderator Bart-Z en het lijkt nu opgelost te zijn. Gelukkig. 😀

Jij ook bedankt voor jouw reacties.

groeten

Reputatie 2

Even geduld nog, je komt vanzelf aan de beurt. 

Opgelost 😀  Jij ook bedankt voor de reacties.