Beantwoord

Foutcode 52094 als ik probeer een bundel aan te schaffen

  • 22 June 2020
  • 11 reacties
  • 370 keer bekeken

Ook ik krijg de foutcode 52094.

Hoe los ik dit op.

icon

Beste antwoord door EstherL70 2 July 2020, 15:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @EstherL70, welkom op het forum. Excuses voor de late reactie. Waar krijg je deze code precies te zien? En welke bundel probeer je aan te schaffen? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd (06-nummer kan bij persoonlijke opmerkingen)?

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb niets meer van je gehoord @EstherL70 dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Het is opgelost.

Reputatie 7
Badge +25

Het is opgelost.

Mooi zo! Bedankt dat je het nog even laat weten.

Zo te zien loopt dit probleem al geruime tijd bij de KPN. 

Wordt er al aan een oplosding gewerkt of blijven jullie je klanten NAAIEN?

Ik heb een "unlimited data" abo genomen waar dus toch een data limiet op blijkt te zitten.

Voel me genaaid.

Ook ik krijg de technische foutcode 52094. Vervelend  want helaas kunnen we nu niet  op een andere manier op internet als met een onbeperkte bundel. De KPN levert helaas niet eerder een modem dan 21 april…

Hoe kan ik deze storing zsm oplossen

Ook ik krijg de technische foutcode 52094. Dit is niet de eerste keer overigens, vorige keer loste het zich vanzelf op nu al een uur geen internet

Ook ik krijg nu de foutcode 52094, helaas niet de eerste keer. Erg vervelend als je denk onbeperkt data te hebben.. Hoe is dit op te lossen?

Inmiddels wederom plotseling opgelost.

Hier inmiddels ook weer opgelost!

Hier ook opgelost.

Â