Beantwoord

Foutcode 52094 bij aanvraag extra bundel Unlimited abonnement

  • 6 August 2022
  • 1 reactie
  • 4 keer bekeken

Ontvang in de app een foutcode 52094. Blijkbaar bestaat deze niet. Via de sms kan ik bundel ook niet verhogen. Wil klacht indienen per mail. Kan ook niet. 

Hij bestaat dus wel degelijk, of heb ik m erbij gefotoshopt??? :/

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 6 August 2022, 16:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hi @deep5g! Met een screenshot valt er over die code niet te twisten. Ik vermoed geen photoshop. 😉

Ik zie dat deze screenshot vrij vroeg in de ochtend genomen is. Op welk tijdstip je de data gebruikt maakt niet uit. Maar het is wel zo dat als we onderhoud plegen we dit vaak rond die tijd doen.

Kan je daarom aangeven of dit een eenmalig iets was of dat dit je vaker overkomt? En als dat zo is of dat altijd rond diezelfde tijd is? Geef ook nog aan of je vlak na elkaar meerdere opwaarderingen doet. Als 1 aanvraag nog niet helemaal verwerkt is loopt de volgende aanvraag in dat systeem ook vast als je die binnen een minuut doet.

Als laatste wil ik je vragen of het wel lukt de data aan te vragen als je dit via de SMS doet. Door “NL2000 AAN” te sturen naar 1266.

Laat het antwoord op de vragen even hier weten. Dan kijk ik of het nodig is een ticket aan te maken of dat er een andere verklaring is. 🙂