Beantwoord

Foutcode bij koppelen product Mijn KPN

  • 22 March 2021
  • 7 reacties
  • 225 keer bekeken

goedemiddag.

Graag wil ik mijn product koppelen via MijnKPN, maar als ik de laatste drie cijfers van mijn rekeningnummer invoer, krijg ik een foutmelding.

er staat dat mijn sessie verlopen is.

het gaat over het abonnement van de vaste telefoon welke op mijn moeders naam staat

 

Admin: eigen topic voor vraag aangmeaakt

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 24 March 2021, 13:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Ik probeer in mijnKPN mijn internet abonnement te koppelen. Maar als ik de laatste 3 cijfers van mijn bank invult krijg ik de melding 'U bent niet verbonden met uw KPN internet aansluiting'. Voorheen zat ik bij Telfort. Zit daar misschien het probleem?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @anjaaatje en @Stef89, ik heb jullie topics even samengevoegd omdat jullie bijna tegelijk tegen het zelfde issue aan lijken te lopen! Is het inmiddels gelukt de abonnementen te koppelen? Er waren gisteren wel wat problemen met MijnKPN. Die zouden als het goed is weer opgelost moeten zijn nu!

U bent niet verbonden met uw KPN internet aansluiting.

Ik heb precies hetzelfde probleem. Verhuisd per 16 maart van Ziggo in Ouderkerk ad Amstel naar KPN in Harderwijk:

“U bent niet verbonden met uw KPN internet aansluiting.”

Wat nu?

Reputatie 7
Badge +20

Hier lijken geen algemene problemen meer mee te zijn.

Allereerst is het belangrijk dat je verbonden bent met je eigen verbinding en niet met 4G of een ander wifinetwerk. Als je dan deze melding nog steeds krijgt kun je het doorgaans het beste later nog eens proberen.
Mocht het later nog steeds niet werken kun je hierover het beste even telefonisch contact over opnemen op 0800-0402, met ons chatten via www.kpn.com/service of een eigen topic voor aanmaken

Ik zit op het netwerk van KPN. Je wou toch niet zeggen dat ik de interne wifi van de KPN router moet gebruiken, heh?

Ik heb allemaal Access Points en gebruik niet de interne wifi van KPN. Das een huis tuin en keuken wifi.

Reputatie 7
Badge +20

@Raouls eigen access points en wifi apparatuur is prima, zolang het maar via je eigen KPN verbinding is. Als het voor  jou niet werkt wil ik je vragen hier een eigen topic voor aan te maken.