Beantwoord

foute gegevens in MijnKPN

  • 6 July 2021
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Beide gekoppelde abonnementen aan mijn nummer staan verkeerd. De één met een verkeerde naam,  de andere dubbel en nog als prepaid. 

Hoe kan dit en hoe te wijzigen?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 8 July 2021, 19:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons forum, @Rh74! Vervelend dat de gegevens in MijnKPN niet helemaal lijken te kloppen. Hoe dit precies heeft kunnen gebeuren, weet ik niet. Maar ik weet wel wat we er aan kunnen doen. Het prepaidnummer kan je een ontkoppelen van jouw KPN ID. Dit kan via de webbrowser versie van MijnKPN. Als je naar ‘Producten’ gaat, zie je onderaan de optie om producten te verwijderen. Als je per ongeluk de verkeerde verwijderd, geen nood! Je kunt via dezelfde weg ook heel eenvoudig producten toevoegen.

Dan het wijzigen van jouw naam: ook dit kan via MijnKPN. Lukt dit niet? Neem dan telefonisch contact met ons op. Voor het aanbrengen van wijzigingen in jouw mobiele abonnement is direct contact met de contracthouder nodig. Het forum is daarvoor niet het geschikte medium. Op het forum helpen klanten voornamelijk elkaar.  :slight_smile:  Je kunt ons bereiken op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.

Alles bijna gelukt behalve de naam. Betreft een Kids abonnement, zal wel even de helpdesk bellen