Beantwoord

Foutief email adres in administratie

  • 10 August 2021
  • 2 reacties
  • 27 keer bekeken

Reputatie 1

Dag allemaal,

ik kreeg gisteren mijn contractverlenging binnen op een oud e-mail adres. In MijnKPN heb ik een heel ander e-mail adres staan dan waar men de verlenging naar toe stuurde, dit adres is een jaar geleden omgezet. Gelukkig kan ik er nog bij, maar ik wil toch dat het adres gebruikt wordt die ook in MijnKPN staat.

Grt 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 11 August 2021, 14:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Goed dat je aangeeft dat informatie op een verkeerd e-mailadres aankomt, @texuandri! Het lijkt me goed om dit zo spoedig mogelijk juist in onze systemen te zetten. Omdat er direct contact met de contracthouder nodig is voor dergelijke wijzigingen, raad ik je aan om even telefonisch contact met ons op te nemen. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.

Reputatie 1

Geregeld!