Vraag

Foutmelding MijnKPN 'Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel'

  • 4 March 2021
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Ik heb dit nu ook: MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.

admin: eigen topic aangemaakt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @RuudvZ, welkom! Is het probleem inmiddels opgelost? Kan je wel gewoon inloggen? Wanneer krijg je deze melding dan? Wil je eens proberen om een andere browser te gebruiken? Heb je de geschiedenis/cookies etc. al eens verwijderd?

Reputatie 4
Badge +2

Ook ik heb sinds vanmorgen dit probleem.

Vanmorgen kon ik nog inloggen op MijnKPN om te kijken of het abonnement Hussel Thuis Internet was toegevoegd (gisteren geactiveerd).

Ik heb dit abonnement vanmorgen aan mijn account gekoppeld en schijnbaar is het probleem daarna ontstaan.

Ik gebruik de webbrowser Apple Safari op mijn MacBook, Google Chrome functioneert ook niet.

Overigens kan ik hier op het forum gewoon inloggen, maar ja dat is logisch want anders kon ik dit bericht waarschijnlijk ookniet schrijven.

UPDATE

Zo net weer gekeken en nu functioneert alles weer…

Zou dit iets met de vanmorgen in mijn profiel aangebrachte wijzigingen te kunnen maken (nieuw abonnement gekoppeld)?