Beantwoord

Foutmelding opvragen bestelstatus, probeer het later opnieuw

  • 31 March 2021
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik kan de bestelstatus niet opvragen en de afspraak met de monteur verzetten. Na het inloggen met mijn KPNid (dat prima werkt als ik daar mee inlog in de app) krijg ik een melding dat er een fout is opgetreden en dat ik hetlater nog eens moet proberen. Dat is inmiddels al twee dagen zo. 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 7 April 2021, 09:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Alexandra1969, welkom!

Lastig dat 't niet lukt met de bestelstatus en met het verzetten van de afspraak. Heb je al wel een bevestiging van je bestelling ontvangen? Voor het verzetten van de afspraak raad ik je aan om telefonisch of via chat contact met onze klantenservice op te nemen. Mijn collega helpt je dan meteen om het in orde te maken. Ik hoor graag of het is gelukt.

De afspraak is inmiddels (telefonisch) verzet. Gaat deze foutmelding mij verder nog problemen opleveren? Qua abonnement bedoel ik? Of heeft deze melding uitsluitend betrekking op de bestelstatus?

Reputatie 7
Badge +19

De afspraak is inmiddels (telefonisch) verzet. Gaat deze foutmelding mij verder nog problemen opleveren? Qua abonnement bedoel ik? Of heeft deze melding uitsluitend betrekking op de bestelstatus?

Super, fijn dat 't gelukt is, dat is meestal de snelste weg bij het wijzigen van afspraken. Ik vermoed dat de foutmelding te maken heeft met je pakket, wanneer het nog niet gereed voor gebruik is. Het zal geen problemen geven voor je abonnement. Mocht je toch vragen hebben of als ik iets voor je kan doen, laat het dan gerust weten.