Beantwoord

Gebruik maken van interactievetv.nl voordat ontvanger is aangesloten

  • 7 February 2020
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik heb van jullie een mail ontvangen dat ik ondanks dat ik mijn kastje voor internet en tv niet binnen heb ik wel alvast via de app tv kan kijken. Nu staat er dat ik mijn kpn id moet koppelen met iTV. Maar dit lukt mij niet. Ik probeer al contact met jullie te zoeken maar telefonisch is dat dus niet te doen want krijg geen medewerker aan de lijn. 
 

Wie kan mij helpen??

icon

Beste antwoord door Nadia 7 February 2020, 11:35

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Rico86 
bel 0800 0402 en spreek in dat je een medewerker wilt spreken, dan krijg je gegarandeerd een medewerker aan de lijn

Reputatie 7

Hey @Rico86, welkom op het KPN forum. Goede vraag. Voordat je apparatuur is aangesloten, kun je al tv-kijken via de online iTV . Download de iTV app op smartphone of tablet, log in met uw abonnementsnummer en pincode (of met je persoonlijke KPN ID). 

Lukt het niet om een KPN ID aan te maken? Log dan in met je itv accountgegevens. Jouw persoonlijke abonnementsnummer + pincode heb je via de mail ontvangen, beide gegevens zijn in een aparte mail naar je verzonden. Ga naar interactievetv.nl/inloggen/abonnementsnummer dan kun je meteen tv kijken :popcorn::film_frames:

Reputatie 7

Hey @Rico86, helaas geen reactie van je gehad. Ik neem aan dat het met bovenstaande post is gelukt om gebruik te maken van iTV Online. Heb je nog vragen? Laat het hier weten. We helpen je graag :) 

Reageer