Beantwoord

Gebruikersnaam KPN ID kwijt en mijn e-mailadressen zijn niet te benaderen

  • 26 January 2022
  • 2 reacties
  • 282 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw, mijn naam is Hans Gansner, geboortedatum **-**-****. Woonde vroeger op de ****** ***** ********.

Woon nu in Ter Aar, ************.

Mijn probleem: Vorige week is vermoedelijk mijn laptop gecrasht. Het ICT bedrijf heeft mijn bestanden overgezet maar het lukt niet om de e-mails over te zetten daar ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord/kpn id niet meer weet. Dat is lang geleden ingevoerd en heb ik niet meer.

Als ik nu een reset wil uitvoeren voor mijn wachtwoord of KPN id moet ik thuis zijn, aar kan dan mijn mail niet lezen omdat die niet te benaderen meer is nu. Heb twee e-mail adressen; ********** en **********

Wat kan/moet ik nu doen, laatste cijfers van mijn rekeningnummer zijn ***

 

Met vriendelijke groet

Hans Gansner


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 28 January 2022, 23:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ojee @Hans Gansner, niet echt een leuke vicieuze cirkel waar je nu in terecht bent gekomen :slight_frown:

Vanuit KPN kunnen we je niet aan een wachtwoord helpen, die kan je enkel zelf instellen en dat lukt nu niet.

Ik zie dat je je forum account met een mailadres aan hebt gemaakt dat niet bij KPN hoort. Het is mogelijk om daar een nieuwe KPN ID/MijnKPN account mee aan te maken, en daar je abonnement aan te koppelen. Op die manier kan je weer inloggen in MijnKPN en je email beheren! Als je dat hebt gedaan, kan je vervolgens je abonnement weer met je kpnmail.nl adres koppelen, en de KPN ID van je andere mailadres verwijderen.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Hans Gansner, is het gelukt op deze manier? Hoor het graag!