Beantwoord

Geen abonnementen zichtbaar in MijnKPN app

  • 6 September 2021
  • 14 reacties
  • 194 keer bekeken

Ik krijg bij het openen van de KPN app de navolgende foutmelding (zie foto), sinds een aantal dagen.

Als ik inlog in mijn KPN krijg ik wel alle abonnementen te zien.

KPN app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, krijg dezelfde foutmelding

Is er een oplossing? 




Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door BernardR71 10 September 2021, 12:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. De app meerdere malen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Erg vervelend. 
 

 

Reputatie 7
Badge +9

@JH-M en @BernardR71 geef even aan welke telefoon jullie hebben zodat de ontwikkelaars van de app meer gegevens hebben om de problemen te kunnen oplossen. Tevens controleer of jullie de laatste Android of IOS versie hebben staan op jullie telefoon. 

Ik gebruik een iPhone 12 Pro Max en heb de laatste versie van iOS (14.7.1)

Samsung S21+ met Android Versie 11

Reputatie 7
Badge +9

@MarjolinaBimbambina zie bovenstaande berichten van mensen welke problemen hebben met hun app. 

Reputatie 2

Bedankt voor jullie feedback! Ik geef het door. Dit is inderdaad een issue waar we met man en macht aan werken, heel vervelend! 

@BernardR71 dank voor het doorzetten van het probleem!

@MarjolinaBimbambina dank voor de terugkoppeling, laten we hopen dat de oplossing snel wordt gevonden.

Reputatie 2

We zouden kunnen checken wat er misgaat als ik weet wat voor abonnement jullie hebben; of - als je de app in kan- wat je id is, die onderin de profiel tab te lezen is. Wil je dit naar me sturen via een DM? Alvast bedankt! 

Ik heb je een DM gestuurd. 

@MarjolinaBimbambina Ik heb je zojuist ook een DM gestuurd

Reputatie 2

Heel erg bedankt allebei! Ik zet het door en hoop dat ze hiermee sneller de oplossing vinden. Bedankt voor jullie hulp! 

@MarjolinaBimbambina  / @BernardR71 / @Hoopvol 

Vandaag de MijnKPN app gestart en al mijn abonnementen zijn weer zichtbaar!

Nieuwe app werkt nu prima en ziet er overzichtelijk uit.

Bedankt voor de hulp bij het oplossen van het probleem.

@MarjolinaBimbambina  / @Hoopvol / @JH-M 

Yes, probleem is opgelost. Ik zie ook alles weer zoals het hoort. De vernieuwde app ziet er netjes uit!

Bedankt voor het oplossen hiervan. Top.

Reputatie 7
Badge +20

Top dat het allemaal weer zichtbaar is! Bedankt voor de hulp @MarjolinaBimbambina :blush: