Beantwoord

Geen actuele abonnementsgegevens in MijnKPN

  • 3 August 2021
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Ik ben sinds kort weer bij KPN. Maar in mijnKPN (Zoals in onderstaande screenshots weergegeven) krijg ik geen nieuwe data inzichtelijk. Dit zorgt er voor dat ik geen overzicht heb van lopende zaken binnen KPN. Na telefonisch contact zou dit echter wel inzichtelijk moeten zijn. 

Profiel:

 

Overzicht: Laat alleen oude gegevens zien van mijn mobiele telefoon abbo. 

Producten:

 

 

Ik ben ingelogd met de gegevens die KPN via SMS heeft verstuurd op 9 en 22 jul. 2021.

Zouden jullie hier naar kunnen kijken aub.

 

Mvg,

 

Sjoerd Kersten

p.s. als er meer gegevens nodig zijn hoor ik het graag.

icon

Beste antwoord door Jose_ 6 August 2021, 09:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u uw nieuwe abonnement al gekoppeld? Lijkt me dat da moet gebeuren.

Hallo Nick83,

Dat lijkt inderdaad te kloppen. Maar hoe kan ik een product koppelen als ik daar niet de mogelijk voor heb? Ik kan alleen mijn oude telefoon ontkoppelen.

 

mvg,

 

Sjoerd Kersten

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @SjoerdKersten, welkom op het forum!

Wat onhandig dat MijnKPN niet werkt. Heb je de producten al eens ontkoppeld en opnieuw gekoppeld? Dat zou het mogelijk kunnen oplossen. Ik hoor graag je bevindingen!