Beantwoord

Geen facturen op MijnKPN

  • 6 March 2021
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Sinds 01.01.2021 incasseert KPN internet en TV via domiciliëring M10021320616 van mijn bankrekening.  Op MijnKPN zie ik alleen facturen voor mobiel.  Hoe zit dit en waarom kan ik geen normale e-mail aan KPN zenden?

   
icon

Beste antwoord door Noordzee 6 March 2021, 13:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @lesbeauxarts ,

Wordt dat Internet en TV ook door jou privé afgenomen van KPN. Dus niet bv via KPN Zakelijk? 

Is het wel privé? Dan kun je jouw Internet en TV zelf nog toevoegen aan jouw Mijn KPN. Kies dan voor Producten en Producten toevoegen. Dan ga je in Mijn KPN ook jouw facturen voor KPN Thuis terugvinden. 

Is het via KPN Zakelijk? Dan heb je daar een ander klantnummer en een bijbehorend Mijn KPN.

 

En waarom is KPN niet via e-mail te bereiken? 

Dat is een bewust gemaakte keuze. Je kunt KPN bereiken via 0800-0402, de chat, Facebook, Twitter of dit forum.