Beantwoord

Gegevens van mijn nieuwe abonnement zijn nog niet zichtbaar in MijnKPN

  • 8 January 2024
  • 4 reacties
  • 90 keer bekeken

Hallo, sinds 29 dec zijn wij aangesloten bij KPN, internet en tv, incl Netflix en virusscanner voor 4 apparaten.

 

Voor de 29e alles binnengekregen en de 29e alles aangesloten en alles werkt. 

 

Echter, tot op heden zijn onze gegevens niet zichtbaar in MijnKPN. We hebben op diverse manieren ingelogd, maar er zijn nog geen abbonementsgegevens zichtbaar. Hierdoor kunnen we onze reeds bestaande Netflixaccount niet koppelen en de virusscanner niet gebruiken.

 

We hebben al 3x gebeld met de klantenservice, maar daar hebben ze het er alleen maar over dat onze order nog niet is verwerkt. Dat lijkt mij bijna onmogelijk, we zijn alweer 1,5 week verder.... hoe lang moet het duren voor onze order verwerkt wordt.

 

Bovendien betalen we nu dubbele kosten aan Netflix, omdat we onze huidige bestaande account niet hebben opgezegd. Daar betalen we nu dus zelf apart al voor, maar zit ook bij ons abbonement in van KPN. Maar zonder gegevens in MijnKPN kunnen we onze huidige bestaande account van Netflix niet koppelen. 

 

KPN geeft aan hierin geen tegemoetkoming te kunnen realiseren, ook al betalen we nu dubbel aan ons Netflixabbonement. Terwijl het probleem bij KPN ligt. De order van ons abbonement wordt niet verwerkt, staat dus niet in MijnKPN en we kunnen niet koppelen.…

Met het bellen met de klantenservice krijgen we alleen excuses dat het langer duurt, maar niemand kan vertellen hoe lang het dan nog gaat duren.... 

Oh en dat ons probleem op de afdeling komt waar ze er over gaan en ze zo snel mogelijk dit gaan bekijken en regelen en dan contact opnemen.  Dat is na ons 1e en 2e belletje niet gebeurd en ik verwacht dit na ons 3e belletje ook niet.

 

Wat gaat hier verkeerd. In de huidige digitale wereld lijkt het verwerken van een order toch een kleine moeite, danwel de gegevens zichtbaar krijgen in de app.....

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 9 January 2024, 14:52

Bekijk origineel

4 reacties

Bij een nieuw abonnement moeten een hoop technische en administratrieve zaken door veel systemen binnen KPN verwerkt worden.

Als alles op orde en afgerond is zie je dat terug in MijnKPN, daar gaat echter een aantal werkdagen overheen.

Kijk eind van de week/begin volgende week nog eens @SharonMS 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi en welkom op ons forum, @SharonMS.

Bij een nieuw abonnement moet er inderdaad veel verwerkt worden in onze systemen. Ik lees dat je alles al aangesloten hebt én werkt, dat is goed om te weten. Geef je modem eens een reset. Mogelijk ontvang je dan ook een sms dat alles afgerond is, als je die nog niet ontvangen hebt. Een reset kan soms dat duwtje in de rug geven, waardoor je abonnement sneller helemaal afgerond is in het systeem.

Hallo,

 

Het resetten van het modem heeft eindelijk geresulteerd dat de gegevens in de app ook verwerkt zijn. Wat wel frappant blijft is dat ik na 3 belletjes met jullie klantenservice en na het plaatsen van dit bericht in het forum,  pas na de 2e reactie dit advies krijg. 

 

Dit resulteerde ook in het feit dat ons Ziggo abbonement ook vanaf de 29e, onze aansluitdatum met KPN, pas na 10 dagen stopgezet is. Tevens hebben we voor deze afgelopen 10 dagen dubbel betaald voor ons Netflixaccount. Of gaat het abbonement van KPN nu pas in..... 

 

Wat ik enorm jammer vind is, dat we alle stappen netjes genomen hebben met het installeren. Nergens vind ik terug dat het modem resetten helpt met het verwerken van de gegevens. En inderdaad 3 belletjes klantenservice hebben niets geholpen, niemand weet iets en het enige antwoord wat we krijgen is geduld.

 

Nu nog kijken of de virusscanner werkt, want hier krijg ik tot op heden ook alleen maar "foutmeldingen", dat het nog gekoppeld moet worden, maar staat wel in mijn overzicht abbonement......

Reputatie 7
Badge +19

@SharonMS Fijn om te horen dat 't gelukt is. Dat betekent dat het KPN abonnement nu verwerkt is in de systemen en dus ook vanaf gisteren gefactureerd gaat worden. Oftewel, je gaat niet dubbel betalen. Ik verwacht dat 't nu ook snel zal lukken om de KPN Veilig Virusscanner te gaan gebruiken, dat kan soms even tijd nodig hebben als 't abonnement net geactiveerd is in onze systemen. Probeer het anders vandaag nog eens.

Reageer