Beantwoord

Gekoppeld product niet zichtbaar in MijnKPN

  • 2 November 2020
  • 4 reacties
  • 88 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn mobiele product is niet meer zichtbaar, maar als ik kijk of ik hem dan kan koppelen, dan blijkt hij al gekoppeld te zijn. Dit product was een maand of twee geleden nog wel zichtbaar. Belangrijkste wijziging in de tussentijd is dat mijn Telfort thuis abonnement ook KPN is geworden. Dat product is wel zichtbaar.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 6 November 2020, 19:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Hoi @Ivo Wever, welkom bij ons op het forum. Dat het mobiele product is verdwenen nadat het Telfort Thuis pakket is gekoppeld is vreemd inderdaad, je zou ze daar beide moeten kunnen zien. Als je het mobiele abonnement loskoppelt en daarna opnieuw probeert te koppelen, wat gebeurt er dan? Zijn ze dan beide weer zichtbaar?

Reputatie 7

Ik heb geen reactie van je gezien @Ivo Wever, is het opnieuw koppelen gelukt en is het daarna weer te zien?

Hoi Jasper,

Ik was er nog niet aan toegekomen. Ik zie nu dat het mobiele product weer verschenen is. Beide producten en hun facturen zijn nu zichtbaar, dus het probleem is opgelost.

Reputatie 7

Dat is nog makkelijker natuurlijk @Ivo Wever :wink:  Dan hoef je het ook niet meer los te proberen nu. Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.