Beantwoord

Het overzicht van MijnKPN laadt niet volledig

  • 13 January 2022
  • 6 reacties
  • 297 keer bekeken

Exact wat ik in 't onderwerp zet. 

Voor de een of andere reden blijft mijn kpn overzicht eindeloos laden. Zowel telefoon als pc hebben dit probleem. 

Fijn als ik m'n overzicht weer kan inladen. Op moment is dit niet mogelijk na meerdere keren laden en het zelfs een uur geven. 

 

Graag hoor ik of anderen dit ook hebben en of er een fix is.

 

Voor dat 't wordt gevraagd de rest van de pagina laad zonder probleem in. 

icon

Beste antwoord door RBxx 13 January 2022, 13:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Bekend verhaal @Capsl0ck345 , hier wordt meer over geklaagd.

Als je geen KPN Mobiel hebt (gekoppeld), dan blijft de linkerzijde van het Overzicht er zo uitzien. Rechts staan dan alleen de laatste vier facturen (Thuis). Voor meer informatie klik je op Producten in de bovenbalk.

De moderators hebben al vaker een verbetervoorstel doorgestuurd naar de ontwikkelaars.

Ook ik heb er last van dat Mijn KPN niet wil laden. Hij blijft maar laden en het enige wat ik zie is rechts mijn laatste 4 facturen.

Ik zou graag via mijn PC mijn gegevens inzien aangezien ik mijn abo kan verlengen. Op de telefoon vind ik dit te lastig .

Wanneer wordt dit opgelost?

Groet,

Carla 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Carla5691, heb je alleen een abonnement voor thuis bij ons of ook een mobiel abonnement?

Als je alleen een abonnement voor thuis hebt, mag je het bericht van @RBxx hierboven goed doornemen.

Als je ook een mobiel abonnement hebt en daar de gegevens van in wil zien, zal je mobiele abonnement nog gekoppeld moeten worden aan je MijnKPN account :slight_smile:

Hi maja

Ik heb een mobiel abonnement, welke ik voorheen gewoon via mijn account kon inzien via mijn pc (via inloggen op mijnkpn.nl) 

Het lijkt er dus op dat mijn mobiele abonnement al gekoppeld is. 

Zojuist nog een keer geprobeerd, en inmiddels kan ik er wel in en laad de pagina wel gewoon.

 

Reputatie 7
Badge +20

Ah wat fijn dat je alles weer gewoon in kunt zien @Carla5691! Raar dat dit tijdelijk niet goed ging, ik heb hier niet direct een verklaring voor :slight_frown:

Het werkt gelukkig weer, dat is het belangrijkste :-)