Beantwoord

Hoe kan ik een oud thuis abonnement uit MijnKPN verwijderen?

  • 10 April 2023
  • 15 reacties
  • 248 keer bekeken

Wie kan een niet actief product verwijderen uit mijn KPN account?

In de mijnKPN app is dit inactieve product niet te zien en ik kan deze dus hier niet verwijderen zoals op andere forumberichten is aangegeven. Als ik inlog op mijn.kpn.com dan is deze wel zichtbaar maar kan ik hier niets mee.

Op mijn.kpn.com staan bij Producten TWEE onderdelen, beide op het zelfde adres.

 

Maar de eerste heeft geen actieve gegevens en alles is grijs. Hoe kan deze verwijderd worden?

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 15 April 2023, 21:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Simon56! Dat is apart. Normaal kun je deze inderdaad via de MijnKPN app ontkoppelen, maar als hij daar helemaal niet in staat wordt dat lastig. 

Wil je je forumprofiel zo volledig mogelijk aanvullen, ook met het e-mail adres waar je MijnKPN account mee aan is gemaakt? Dat laatste kan onder persoonlijke opmerkingen. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik aan de slag! 

gedaan, maar waarom heb je dit nodig Sanne? 

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel! Zo kan ik aan de collega die hiermee kan helpen doorgeven dat dit bij jou speelt en kunnen zij het abonnement en KPN ID vinden waar het om gaat. 🙂 Anders wordt het lastig zoeken. 

Ik bedenk me nu ook, zie je bij het inactieve abonnement ook een klantnummer staan? Zo ja, wil je die ook nog in je forumprofiel zetten en hier een seintje geven? Dan weet mijn collega precies welke ontkoppeld moet worden. 

De collega is overigens nu niet aanwezig en is er weer vanaf 2 mei. Vanaf dan wordt het dus opgepakt. Ik geef het vast mee, dan weet je waar je aan toe bent. 

Dank voor de reactie.

Waar kan ik het inactieve abonnemt dan vinden? Ik zie enkel Producten.

Bij het ‘ oude ‘ Product (als ik hier op mijn adres klik) is vervolgens alles grijs, zoals eeder aangegeven.

Bij het ‘ juiste ‘ product (als ik klik op mijn adres) is alles ingevuld en kan ik doorklikken naar bijvoorbeeld ‘ Abonnement aanpassen ‘.

ik zie voor beide Producten (met hetzelfde thuis adres) geen klantnummer staan, behalve als ik doorklik naar Persoons- en betaalgegevens welke enkel beschikbaar is bij het 2de product, bij het 1ste Product zijn deze gegevens niet bescgikbaar, zoals aangegeven in de screenshots hierboven.

 

Inmiddels heb ik mijn klantnummer ook ingevuld in mijn profiel. 

Reputatie 7
Badge +17

Check, dan kan je dus bij geen enkel van deze gegevens komen. Bedankt voor het testen! Ik ga het doorgeven aan mijn collega. Die pakt het dus na 2 mei weer op als hij er weer is en zodra ik antwoord van hem heb gehad laat ik het je weten! 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Simon56! Mijn collega is weer aanwezig en heeft gemaild dat het oude klantnummer ontkoppeld is. Klopt alles nu weer in je MijnKPN?

dank voor de terugkoppeling.

bijna goed…..

Nu heb ik dus een Product dat heet “Adres niet geladen”.

Er gaat volgens mij toch nog iets niets goed.

Reputatie 7
Badge +17

Dat is dan ook weer bijzonder. 😅 Wat als je erop klikt, is dan alles weer grijs? Ik hoop dat MijnKPN dan snapt dat dit niet bestaat en het weghaalt. 

In je MijnKPN app is deze ook nog steeds niet zichtbaar? 

Hi Sanne,

als ik bij Product op het “Adres niet geladen” klik is inderdaad alles grijs.

in de mijnKPN app lijkt alles goed te staan, voor zo ver ik nu kan zien.

 

Reputatie 7
Badge +17

Dank voor het controleren! Ik trek weer bij mijn collega aan de bel en houd je op de hoogte. 😄

@Sanne_M Ik dacht…. laat ik nog eens kijken of dit inmiddels is opgelost.

Helaas.

in de app ziet alles er oke uit maar in de browser via mijn.kpn.com niet.

Er staat nog steeds een Product genaamd “ Adres niet geladen “.

Gaat dit nog opgelost worden?

 

Reputatie 7
Badge +17

Het zou opgelost moeten zijn, dus als het er nog steeds staat dan lijkt het erop dat we het er helaas niet uitkrijgen. 😕

Mocht je nog een ander e-mail adres in gebruik hebben dan kun je het via een nieuw MijnKPN account proberen. Hopelijk klopt het overzicht dan wel!

Dank voor de reactie.

Vreemd dus.

Ik heb geen andere e-mail adres in gebruik.

Ik heb geen andere e-mail adres in gebruik.

FF een alias maken onder je huidige adres; via email.kpn.com. En met dat alias een nieuw KPN ID / MijnKPN maken en daar je huidige producten in koppelen. Die verdwijnen dan automatisch uit je huidige MijnKPN. Daarin blijft alleen die lege huls achter.

En vanaf dat moment gebruik je MijnKPN vanaf dat alias.