Beantwoord

Hoe kan ik mijn bestelling toevoegen aan MijnKPN? Er staan nog drie oude abonnementen in die ik niet kan verwijderen

  • 24 May 2023
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Ik wil via mijnKPN de status van mijn bestelling opvragen maar kan deze niet toevoegen.

Er staan in mijnKPN account nu wel 3 thuis producten welke allemaal niet meer actief lijken te zijn, 1 geeft geen adres weer en de 2 anderen wel het huidige adres, maar geen verdere info.

Via de mijnKPN app ziet hij deze producten niet, en kan ze dus ook niet verwijderen, zouden deze kunnen verwijderd en de huidige bestelling worden toegevoegd?

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 28 May 2023, 16:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Marcel v M! Welkom op het forum. 

Wil je eerst nog kijken of deze stappen voor het ontkoppelen van je abonnement lukken? Gebruik daarvoor de KPN ID app. 

Lukt het daarmee niet? Vul dan je profiel in en geef me hier een seintje. Dan kijk ik met je mee. 🙂