Beantwoord

Hoe kan ik mijn dochter machtigen op mijn KPN?

  • 26 May 2023
  • 6 reacties
  • 114 keer bekeken

Goedenmiddag, ik zou graag willen dat mijn dochter namens mij met KPN kan communiceren, hoe kan ik dit regelen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 May 2023, 15:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij kan dat niet. Dat kan alleen als u onder toezicht staat. Dat is volgens mij voor mensen die diep in de schulden zitten. Dat is niet iets waar je zelf graag voor kiest denk ik.

Volgens mij kan dat niet. Dat kan alleen als u onder toezicht staat. Dat is volgens mij voor mensen die diep in de schulden zitten. Dat is niet iets waar je zelf graag voor kiest denk ik.

Ook als je niet in de schulden zit kan je bewindvoering aanvragen, dit wordt dan beschermingsbewind genoemd. Hoe alles rondom bewindvoering werkt, moet worden aangevraagd etc. staat op deze pagina.

Dit is echter niet het zelfde als een machtiging en is ook niet iets wat je zomaar wilt of überhaupt zou willen aanvragen als het alleen gaat om het kunnen machtigen van iemand.

KPN doet overigens niet aan het machtigen van derden, dit omdat veel mogelijkheden gewoon te regelen zijn via Mijn KPN, dit kan iemand die niet gemachtigd is evt. ook via die weg doen.

Heb dit enige tijd moeten doen voor mijn schoonouders.

Je kunt je aanlog gegevens in mijn-KPN delen met je dochter.

verder vraagt KPN bij telefoongesprek altijd gegevens die jou identificeren, dus best om je dochter de gegevens zoals kopie paspoort en NAW gegevens bij de hand te houden. Je bent echt niet de enige die dit vraagt en KPN helpdesk zal alle begrip hebben als je dochter dit uit jouw naam regelt.
 

Dankjewel voor je reactie EAZ1964, dus als mijn dochter de KPN belt, zullen ze haar gewoon te woord staan, zolang zij maar mijn identiteit vragen kan beantwoorden? Ik heb haar al login gegevens verstrekt maar dit betreft een storing waar ik zo langzamer hand mijn haren uit het hoofd begin te trekken!

Hallo @Mijn dochter en ik soms wil een alerte medewerk(st)er van KPN ook nog even  de abonnee in kwestie zelf spreken  ter verificatie, dus als je dochter iets voor je moet regelen bij een instantie, zoals in dit geval KPN, laat haar dat dan doen bij jou thuis, dan heb je zelf meteen controle over de dingen die gebeuren gaan.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +7

Dankjewel voor je reactie EAZ1964, dus als mijn dochter de KPN belt, zullen ze haar gewoon te woord staan, zolang zij maar mijn identiteit vragen kan beantwoorden? Ik heb haar al login gegevens verstrekt maar dit betreft een storing waar ik zo langzamer hand mijn haren uit het hoofd begin te trekken!

Mijn ervaring is dat het per medewerker scheelt hoe hiermee omgegaan wordt. Ik heb voor mijn ouders afgelopen jaar een wijziging gedaan. In eerste instantie kon dit niet. Na een korte uitleg werd ik doorverbonden. Daar ben ik netjes geholpen maar ze vragen wel redelijk door om vast te stellen dat dit een legaal verzoek is. Denk aan bankrekening, geboortedatum etc. Het is ook erg handig dat uw dochter toegang heeft tot het mailaccount van u tijdens het gesprek omdat wijzigingen per mail worden gestuurd voordat het definitief wordt gemaakt.

Ik vind het zelf erg prettig dat dit kan maar ik had geen moment het gevoel dat er geen respect was voor mijn ouders privacy. Het ging er zorgvuldig aan toe. Gelukkig dat dit met verstand nog mogelijk is bij KPN.

Zoals @JanD aangeeft zal altijd wel gaan. Dan bent u zelf aanwezig.