Beantwoord

Hoe kan ik mijn thuis abonnement ontkoppelen van MijnKPN/KPN Hussel om nieuw abonnement te koppelen?

  • 2 January 2023
  • 1 reactie
  • 97 keer bekeken

Ik heb een abonnement op een adres. Inmiddels ben ik verhuisd naar een ander adres.

Op het oude adres is nog steeds internet/tv/bellen. Dit is opgezegd per 16/1.

Op het nieuw adres is internet/tv.

Ik heb ook een mobiel abonnement

Ik wil het nieuwe adres koppelen met het mobile abonnement. Dit kan niet volgens de medewerker. Alles in Mijn KPN staat op mijn nieuwe adres. De medewerker vraag me terug te bellen nadat het abonnement op het oude adres is gestopt!! Dat vind ik vreemd.

Omdat ik niet kan koppelen op het nieuwe adres mis ik een aantal diensten als pluspakket. Wat is hier aan te doen?

 

Admin: afgesplitst

icon

Beste antwoord door GeSp 4 January 2023, 03:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Anthoni de Bruin 

 

Om de Hussel voordelen te krijgen moet alles op hetzelfde adres staan.

Misschien lukt het wel op de volgende manier, eerst je oude Thuis internet abonnement ontkoppelen via de MijnKPN app (dat kan niet via de MijnKPN website).

Zie:

Dan het adres wijzigen voor je mobiel abonnement, zie: https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen/verhuizingdoorgeven.htm#/ en daarna je nieuwe Thuis internet abonnement koppelen in MijnKPN.