Vraag

Hoe koppel ik een vast telefoonnummer (pstn) aan MijnKPN account?

  • 13 November 2020
  • 4 reacties
  • 614 keer bekeken

Ik wil vaste telefoonnummer koppelen aan KPN account.
Vraagt om klantnummer dat is vgls de incasso omschrijving op haar bankrekening haar telefoonnummer.
dit wordt echter niet geaccepteerd.  Hoe kan ik dat achterhalen. Zij is al 91, dus die weet het al helemaal niet.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Adri-M , als dat nog een ‘ouderwetse analoge telefoonaansluiting is, dus niet een telefoon die je op het modem aansluit, dan kan dat niet.

In MijnKPN kun je mobiele abo's toevoegen en thuisabo's, geen losse analoge telefoonabonnementen.

 

Dank voor uw bericht. Inderdaad het is nog een oude analoge aansluiting.

Jammer, ze wordt relatief vaak gebeld door onbekende buitenlandse nummers, dan kon ik die rotzooi gelijk blokkeren. Maar tja, dat gaat um niet worden.

Groet,

Adri

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Adri-M, welkom op het forum!
Hoewel je ook een “ouderwerts”telefonie abonnement wel kunt koppelen aan een MijnKPN kun je daar helaas geen nummers blokkeren.
Als je lastiggevallen wordt door binnenlandse nummers kun je dit melden via www.kpn.com/overlast maar voor buitenlandse nummers is er helaas niet echt een oplossing. Op mobiele nummers kun je die vaak nog wel blokkeren maar huistelefoon toestellen niet.

@JanD :grin: Het knopje om een telefonie abonnement te koppelen aan je KPN ID kun je hier vinden:

 

De getoonde schermafbeelding uit MijnKPN is nu iets anders.

Maar koppelen van een analoge lijn (PSTN) lukt niet. Dat is mij net ook door de administratie bevestigd.
Als je je facturen digitaal wilt, dan kun je ze laten mailen. Dat kun je alleen via de Service Desk telefonisch regelen.

Waarschijnlijk kun je in het MijnKPN scherm alleen het digitale vaste nummer koppelen, als je telefonie via internet doet.