Beantwoord

Hoe koppel ik mijn mobiele abonnement aan vaste diensten?

  • 23 May 2023
  • 6 reacties
  • 72 keer bekeken

Hoe kan ik mijn mobil abonnementĀ koppelen met tv en internet abonnement?

icon

Beste antwoord door GerritS76 23 May 2023, 19:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Als je inlogt op Mijn KPN dan kan je onder Producten ā†’Ā Product Toevoegen,Ā je abonnementen toevoegen. Als alles goed is verlopen, dan ontvang je een e-mail met de titel "Je product is succesvol gekoppeld aan je KPN IDā€. Of de voordelen al actief zijn, treft u aan onder Producten ā†’Ā Bekijk uw voordelen

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @amhoĀ ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor deĀ voordelenĀ vanĀ KPN CompleetĀ ofĀ CombivoordeelĀ (dat is afhankelijk van hoeĀ oud jouw abonnementen zijn) kun jeĀ de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn viaĀ MijnKPN.Ā 

Gekoppeld, maar geen mail ontvangen.

Gekoppeld, maar geen mail ontvangen.

Dan is het, het beste om even te bellen met 0800-0402 en te vragen of ze dit even willen controleren en afronden. Helaas komt het soms voor dat de aanmeldprocedure niet helemaal lekker verloopt (vast loopt) en dit handmatig even in orde gemaakt moet worden.

Een beller is sneller en via 0800-0402 is dan het snelste om het in orde te krijgen tenzij een moderator hier dit even voor je wilt doen. In dat geval is het raadzaam om je gegevens in je profiel even aan te vullen (Mijn Profiel).

Ā 

Overigens bereikbaar van Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten.

Reputatie 7
Badge +28

Gekoppeld, maar geen mail ontvangen.

Uiteindelijk zet een medewerker handmatig (na controle) de koppeling aan en ga je de voordelen ontvangen. Over het algemeen is dit binnen enkele dagen geregeld. Maar het is nu avond en dan zal het niet meteen geregeld zijn.Ā 

Reputatie 7
Badge +15

@amhoĀ Welkom op het forum.Ā 

Is het ondertussen al gelukt om je mobiele abonnement te koppelen.Ā 

Zo niet, zou je dan je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt?Ā