Beantwoord

Hoe ontkoppel ik een abonnement in MijnKPN?

  • 22 June 2022
  • 1 reactie
  • 441 keer bekeken

Ik wil graag een KPN product ontkoppelen van mijn KPN account. Hoe moet dit?

Naast Alles-in-1 heb ik een KPN product SIM ONLY en KPN Hussel. Graag zou ik Hussel willen loskoppelen. Hoe moet dit?

icon

Beste antwoord door GeSp 22 June 2022, 15:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Egberts K 

 

Wat ik in andere topics lees is dat deze optie alleen nog te vinden is in de MijnKPN app (dus op mobiel) en je een product kan ontkoppelen op de volgende wijze:

Als je ingelogd bent in MijnKPN ga je naar Meer opties bekijken > scroll naar beneden, daar klik je onder beheer op abonnementen en daar onder aan de pagina vind je de optie abonnement verbergen.  Abonnement verbergen is de nieuwe benaming voor ontkoppelen abonnement.Â