Beantwoord

Ik heb nummers geblokkeerd via de MijnKPN website, maar ik kan die optie daar nu niet meer vinden

  • 3 January 2024
  • 3 reacties
  • 76 keer bekeken

Goedendag. Ik heb een tijdje geleden 2 inkomende telefoonnummers geblokkeerd op mijn vaste telefoonaansluiting. Dat heb ik gedaan op de website, in Mijn KPN. Nu wil ik deze nummers weer deblokkeren, en merk tot mijn verrassing dat KPN precies dat gedeelte van de website heeft gehaald en vervangen door een app. Ik kan de app niet downloaden en kan dus niet meer bij de gegevens!

Ik vind dat echt heel vervelend. Niet iedereen heeft een smartphone of een tablet. De klantenservice kan niets doen en begrijpt er ook weer niets van.

Kunnen jullie AUB de website weer terugzetten in de oorspronkelijke staat mbt blokkeren en deblokkeren van inkomende en uitgaande nummers?

icon

Beste antwoord door RBxx 3 January 2024, 11:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Het is wellicht wat lastiger te vinden, maar het kan nog steeds via de website.

Ga naar MijnKPN → Producten en selecteer jouw Thuis abonnement. 

Kies dan Informatie & Instellingen en op het volgende scherm onder Vaste telefoon jouw nummer. Dan zie je dit:

 

Beste RBxx/Ruud,

Ik heb je aanwijzingen gevolgd en het werkt prima! Reuze bedankt!!

Groet, Sadee.

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan Sadee.

Reageer