Beantwoord

Ik kan mijn product niet koppelen aan MijnKPN omdat het klantnummer 7 cijfers heeft ipv 10

  • 26 October 2021
  • 8 reacties
  • 378 keer bekeken

mijn klantnummer heeft 7 cijfers en geen 10…! kom zo niet verder?

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 October 2021, 18:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @HAM S , een KPN mobiel abo heeft een klantnummer met 11 cijfers en een KPN thuisabo heeft een klantnummer met 10 cijfers, terug te vinden op de factuur.

Hoe kom jij bij 7 cijfers, waar zie je dat staan?

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @HAM S ,

Je klantnummer is te vinden in:

  • MijnKPN, online ( https://mijn.kpn.com/ ) of de App 
  • De factuur, (tot voor kort maandelijks via de mail) of in MijnKPN 
  • De omschrijving van de incasso op je bankrekening
Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Noordzee 

Bij de 1e stap is https://mijn.kpn.com/ de aangewezen weg.
KPN is recent overgegaan naar een nieuwe pagina voor inloggen op MijnKPN web. (bron).

Reputatie 7
Badge +28

OK, dankje  @RBxx . Ik pas het aan. 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @HAM S, is het inmiddels gelukt om het juiste klantnummer te achterhalen? 

Hallo @HAM S , een KPN mobiel abo heeft een klantnummer met 11 cijfers en een KPN thuisabo heeft een klantnummer met 10 cijfers, terug te vinden op de factuur.

Hoe kom jij bij 7 cijfers, waar zie je dat staan?

 

Ben er uit... fout van mezelf. Heb afschrift van de krant opgezocht... ipv KPN... ben een sukkeltje🙈 😑

Reputatie 7
Badge +28

Ben er uit... fout van mezelf. 🙈 😑

Mooi zo ! :thumbsup_tone4:

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @HAM S , een KPN mobiel abo heeft een klantnummer met 11 cijfers en een KPN thuisabo heeft een klantnummer met 10 cijfers, terug te vinden op de factuur.

Hoe kom jij bij 7 cijfers, waar zie je dat staan?

 

Ben er uit... fout van mezelf. Heb afschrift van de krant opgezocht... ipv KPN... ben een sukkeltje🙈😑

Kan gebeuren @HAM S. Niet te streng voor jezelf.