Beantwoord

Ik kan mijn rekeningnummer niet wijzigen in MijnKPN

  • 2 October 2020
  • 1 reactie
  • 72 keer bekeken

Ik probeer rekeningnummer en adres te wijzigen voor mijn mobiel in Mijn KPN, ik krijg een verificatiecode toegestuurd en als ik die invoer dan zegt hij dat hij wegens een technisch probleem niet kan wijzigen. Wat te doen?
M. vr. gr.

Iosje

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 7 October 2020, 09:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @iosje. Via MijnKPN kun je normaal gesproken inderdaad wijzigingen aan gegevens doorvoeren. Als de verificatiecode niet werkt, wordt het natuurlijk lastig. je kunt het nog even proberen in een andere internetbrowser. Mocht je er echt niet uitkomen, dan kan ik het ook voor je wijzigen. Moet je wel even jouw profiel invullen en voorzien van alle relevante gegevens.