Beantwoord

Ik kan mijn vaste abonnement niet koppelen in MijnKPN

  • 11 June 2022
  • 4 reacties
  • 46 keer bekeken

Beste,   kpn thuis kan ik niet koppelen en krijg de melding "herkent dit product niet"

Graag uw reactie hoe dit op te lossen.

 

Mvg

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 13 June 2022, 20:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Tromm m

Ben je toevallig pas abonnee bij KPN? 

De registratie in Mijn KPN kan namelijk pas na enkele werkdagen. Eerst moet KPN hun kant van de administratie op orde hebben. 

Hoi @Tromm ,

Is het misschien PSTN?Dat kan namelijk niet gekoppeld worden, facturen krijg je per post en wijzigingen kunnen via 0800-0402 geregeld worden.

Dank jullie voor het meedenken en de antwoorden.  Zal idd moeten gaan bellen maandag want via mijnkpn en ook de app krijg je bepaalde dingen gewoon niet gewijzigd.  

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Tromm m

Ben je toevallig pas abonnee bij KPN? 

De registratie in Mijn KPN kan namelijk pas na enkele werkdagen. Eerst moet KPN hun kant van de administratie op orde hebben. 

Hoi @Tromm ,

Is het misschien PSTN?Dat kan namelijk niet gekoppeld worden, facturen krijg je per post en wijzigingen kunnen via 0800-0402 geregeld worden.

 

Is het inmiddels gelukt om te koppelen, @Tromm