Beantwoord

Ik kan mijn verbruik niet inzien MijnKPN app

  • 23 May 2023
  • 7 reacties
  • 85 keer bekeken

Ik heb sinds 24 april een abonnement bij KPN. Maar kan vanaf al het begin niet mijn abonnement en verbruik zien in de mijn KPN app. Paar keer de app verwijderd en weer opnieuw mag ook niet baten . 

 Ik ben nu voor een half jaar in Canada, het is heel vervelend dat ik niet kan inzien hoeveel ik nog op mijn buitenland bundel heb staan.  Ik ben bewust daarvoor over gegaan op KPN. 

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

icon

Beste antwoord door Annet Willemink 26 May 2023, 23:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Ik heb sinds 24 April KPN abonnement en had gelijk al geen overzicht van mijn abonnement en verbruik, in mijn KPN app. .

Ik ben nu voor een half jaar in Canada en kan nog steeds niets zien, zelf ook niet mijn buitenland bundel, heel vervelend want dat loopt flink op met bellen als hij op is. Ik krijg wel sms maar mijn bundels lopen door elkaar omdat telkens maar een nieuwe koop, om niet een mega rekening te krijgen. 

Ik heb de app  al een paar keer verwijderd en weer opnieuw op mijn telefoon gezet en ook op mijn laptop is geen verbruik te zien. 

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic

Reputatie 7
Badge +24

Als u in Canada woont, waarom heeft u dan nog een abonnement bij KPN?

Ik zeg toch niet dat ik in Canada woon. Ik ben Nederlands en ben een half jaar in Canada. 

Reputatie 7

Hoi @Annet Willemink, welkom bij ons op het forum. Wat voor abonnement heb je precies, en wat krijg je te zien als je in MijnKPN kijkt?

Op je profiel staan geen gegevens van je, dus ik weet enkel wat jij me vertelt. Is het mobiele abonnement wel gekoppeld aan jouw MijnKPN account?

Hoi Jasper…Bedankt bedankt voor je reactie! 

Ik zag dat mijn rekeningen van 2021 erin stonden, dus vandaar dat ik dacht dat hij gekoppeld was. 

NIET DUS! Ik heb hem gekoppeld nu en het werkt! Pffff super blij mee!

Heel erg bedankt voor je hulp!

Reputatie 7

Top, goed om te lezen dat het daarmee gelukt is @Annet Willemink! Vermoedelijk was er nog een ouder abonnement gekoppeld aan jouw MijnKPN, waardoor je die facturen zag. Nu zie je alles weer 🙂 Als we nog iets voor je kunnen doen, je weet ons te vinden.

Bedankt Jasper!😃