Beantwoord

Ik kan niet inloggen in MijnKPN, geeft storing

  • 13 April 2021
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

wil een nieuwe sfstandbediening voor mijn tv bestellen maar het systeen geeft steed een storing

Ik moet verder met KPN ID en dat doet hij niet

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 14 April 2021, 10:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

ik kom niet op mijn KPN ID

 

Admin: dubbele topic samengevoegd

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Henk jonker. Wat gebeurt er precies als je probeert in te loggen met je KPN ID? Je zegt dat er een storing is, wat voor storing wordt daarbij aangegeven? Er is op dit moment een storing bekend waarbij je code 0040 te zien krijgt in de MijnKPN app bij het inloggen, op de website werkt het dan wel. Als je dat krijgt kan het helpen op je wachtwoord aan te passen en te zorgen dat er geen speciale tekens in staan: Code 0040 bij inloggen MijnKPN.

Of krijg je een andere storing in beeld? Kan je er dan meer over vertellen zodat we daarover met je mee kunnen denken?

 

Je geeft ook aan dat je een nieuwe afstandsbediening probeert te bestellen. Als dat via de servicetool niet lukt, dan kunnen we handmatig een opsturen. Vul daarvoor dan je forumprofiel in en laat hier weten als je dit gedaan hebt.