Beantwoord

ik kan niet mijnkpn gebruiken klant van telfort

  • 28 January 2021
  • 5 reacties
  • 40 keer bekeken

Hallo

ik snap er niks meer van.

ik kan niet meer in mijn thuis pakket zoals nieuwe andere pakketten activeren. 
Ik was klant bij Telfort maar vanuit daar kom ik op jullie website ik heb al 100x aangemeld maar kom niet veder dan producten en thuis en daarna niks doet het en de voor pagina laad ook niet alles doet het niet. 
kan dit op gelost worden ???? Zodat ik gewoon normaal Kpn kan gebruiken? En heb ik nu internet en tv van Kpn of Telfort ik snap er niks meer van en als vaste klant word je ook amper geïnformeerd ik vind dit slechte zaken zit al jaren bij jullie ( Telfort ) 

 

vriendelijke groeten mevrouw leeuwerke 

icon

Beste antwoord door Anonymous 28 January 2021, 09:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @maschaleeuwerke in oktober/november ben je met he thuispakket automatisch gemigreerd van TFT naar KPN.

Als je niets aan je pakket hebt gewijzigd val je nog steeds onder de voorwaarden en prijzen van TFT.

Je hebt internet en tv via KPN onder de TFT-voorwaarden.

Heb je al wel een KPNID aan kunnen maken of toegang tot je KPNID?

Als je bij TFT naar MijnTelfort ging met je volledige emailadres en wachtwoord is diezelfde combi overgegaan naar KPN en heb je dus eigenlijk al een KPNID. Zo niet, dan alsnog een ID aanmaken.

Als het je wel lukt om met je KPNID in te loggen en je wilt een thuis-product toevoegen, welke concrete (fout)meldingen krijg je dan? In de regel moet je bij toevoegen de laatste 3 cijfers van je IBAN invullen, gaat het daar fout?

 

 

Ja klopt daar gaat het fout ik kan mijn Videoland niet aan krijgen of ander pakket. Maar ook wanneer ik op overzicht zit komt er geen informatie en bij thuis kan ik bijvoorbeeld geen informatie krijgen.

Hallo @maschaleeuwerke , voor een snelle(re) reactie kun je even bellen met 0800 0402 en/of in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer invullen, dan komt een moderator er op terug.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @maschaleeuwerke! Heb je inmiddels telefonisch contact hierover gehad? Lukt het weer om andere pakketten te activeren? 

Reputatie 7
Badge +10

@maschaleeuwerke Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!